Even voorstellen uit het hoge noorden met Varadero

27 juni 2018 08:40 #1 door Nodri
Goedendag allemaal,

Ik ben Nodri nog net geen 40 jaar en sinds kort in het bezit van een Honda Varadero SD01 uit 2000.
Zo'n 15 jaar geleden voor het laatst een motor in bezit gehad. Heb regelmatig wel eens een motor gehuurd en daar zat regelmatig een Transalp bij. Deze motor vond ik altijd heerlijk rijden maar toen ik 1 keer op een Varadero had gereden was ik verkocht.
Na lang wikken/ wegen/ wensen en sparen kreeg ik een maand geleden de kans om deze schoonheid te kopen:
Bijlage:

Ben getrouwd en 2 kids. Werkzaam in de offshore/ maritieme industrie. Woonachtig in het noorden van Friesland.
Ik gebruik de motor voornamelijk voor touren en soms eens woon-werk. Het is echt een hobby voor mij. De vrouw en kinderen vinden af en toe achterop meerijden geweldig en ik vind het geweldig dat ze ook mee kunnen genieten van deze hobby.

Van het forum hoop ik een hoop te kunnen leren, ben zelf technisch geschoold en sleutelen is ook nog eens een hobby van me. Hoop ook mensen te kunnen helpen met het klein beetje kennis wat ik heb over motoren.

Zijn er nog meer mensen met een Varadero uit Friesland hier??

Met vriendelijke groeten,
Nodri

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2018 09:08 #2 door DDW
Welkom hier, mooi kleurtje op je varadero!

Africa twin RD07a 2000.

27 juni 2018 19:41 #3 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic Even voorstellen uit het hoge noorden met Varadero
Welkom bij de club, mooie fiets.

On a bike no one ever asks are we there yet

27 juni 2018 20:20 #4 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Even voorstellen uit het hoge noorden met Varadero
Welkom en ziet er prima uit wel lid worden van de club dan zien we je nog eens op een rit of zo.

27 juni 2018 20:53 #5 door James Bond
Beantwoord door James Bond in topic Even voorstellen uit het hoge noorden met Varadero
Welkom met die mooie Honda. Groeten uit Twente !

TA700 uit 2008 (en een CB500 uit 2002)

28 juni 2018 01:23 #6 door luwe
welkom groeten ui Twente :)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden