- Berichten: 17
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
150 km/h op een Alp, dan ben je wel een thrillseeker >
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
::)Oke ik trek me leer hier uit dat dat dus niet kan met een alp?
Het is ook echt niet zo dat ik dat dagelijks doe heel eerlijk gezegd mijn meestal snelweg deed ik met CBR ook al!
Maar het was zon moment dat ik snel naar huis wilde om bepaalde redenen dus het gas verder openging niet verstandig ik weet het!!
en dat het geen snelweg machine is ben ik wel achter inderdaad. Maar wilde het ook een beetje testen hoe en wat mede omdat ik straks 3 weken lang van camping naar werk en andersom rijd. nu is terugweg tussendoor geen probleem maar om morgens 1,5uur op de alp te zitten terwijl snelweg erbij 45 min is pak ik liever de snelweg. en ja voor de vraag komt is er geen auto jawel 2 zelfs maar 1 gaat mee naar de camping en de motor om avonds lekker keer uit te waaien. en de auto voor vrouw en kids is anders kunnen die nergens naar toe.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Dus ik doe meestal gewoon alsof
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
(..) je mag in NL helemaal niet zo hard rijden.
Dus ik doe meestal gewoon alsof
De vorige eigenaar van mijn Transalp reed niet sneller dan 70.
Om ook wat "alsof" te doen boorde ie maar liefst elf gaten in zijn uitlaat.
tiet vur een varadero, rij je hele dag 150 en doe je net alsof het 80 is
Mijn reactie was overigens niet om belerend over te komen (..) Maar ik rijd zelf nooit 150 op mijn TA (..)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb geen standaard kuipruit er zit al een grote op! en met of zonder extra ruitje klappert het nog aan alle kanten.Ik heb het idee dat de standaard kuipruit ook niet voor niks zo oncomfortabele turbulentie oplevert. Ik reed nooit harder als 120 en dat was al een uitzondering, nu met spoiler betrap ik mezelf erop dat ik op de snelweg gemakkelijk 140 aan kan houden...
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Bedankt voor de info ik denk dat ik jou mening deel.Geloof het of niet, minder ruit op de transalp levert meer comfort!
Ik denk dat de meest earodynamische oplossing het verwijderen van het ruitje is. zit je vol in de wind, maar volle wind vind ik persoonlijk fijner als wapperende turbulentie
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.