Even voorstellen

28 apr 2019 08:57 #1 door Ton te Baerts
Even voorstellen werd gestart door Ton te Baerts
Beste allemaal,

Mijn naam is Ton te Baerts en ben op zoek naar een betrouwbare motor, ik had de Honda 450 Rebel in het vizier maar vind dit model iets te klein voor mij.
Zelf ben ik 1.88 en zodoende kwam ik uit bij de Transalp of de African twin, het zijn erg mooie modellen en tevens hoog.
10 jaar geleden heb ik ee racer gehad (R6) maar vond het niet prettig rijden, ik ga de draad weer oppakken met een stoer model zoals bovengenoemd.
Ik ga me hier veel inlezen en wie weet kom ik hier ook bij een motor uit.

Ton

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2019 12:04 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Even voorstellen
Dag Ton, welkom hier op het forum van de TCN.
De keuze voor een bepaald model motor is heel persoonlijk. Er zijn mensen met jouw lengte die met heel veel plezier op een Transalp rijden / reden.
Een Transalp is qua aanschaf en onderhoudskosten iets voordeliger dan een Africa Twin (geen schokkend groot verschil overigens). Bedenk ook goed wat je met de motor wilt gaan doen. Als het accent ligt op woon- werkverkeer dan kan je tot een andere keuze komen dan dat je met de motor op vakantie wilt kunnen gaan naar het buitenland en of je solo of duo gaat rijden.
Succes met al je overwegingen hier is zat te vinden en wellicht helpt een live gesprek met leden van onze club je bij het maken van een keuze. Zo zou je bijvoorbeeld naar het begin van een clubrit kunnen komen en eens een praatje aanknopen met de daar aanwezige leden en eens kijken naar waar er allemaal zoal opgereden wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2019 13:34 #3 door Ton te Baerts
Beantwoord door Ton te Baerts in topic Even voorstellen
Thx V-twin:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.243 seconden