verkocht

12 mei 2019 20:03 #1 door veldhuis
verkocht werd gestart door veldhuis
Einde seizoen vorig jaar een witte xlv650 (ex politie uit 2005) gekocht in Zaandam van een particulier...Mijn eerste eigen motor !
(via facebook of all places, maar (b) lijkt echt een goeie deal !! -> incl zeil, sloten en een (veel te grote) kofferset voor 2200 ).

Vlak na de vorige eeuw haalde ik al mijn A, maar kwam nooit verder dan wat huur (bij gebrek aan plakkers en gebrek aan schuur).
Nu ontbreekt alleen de schuur nog..,:-) dus mijn nieuwe vriendje staat gewoon onder een dekje voor de deur...hoefde mede daarom ook niet moeders mooiste te zijn. Als het maar start, (lekker) rijdt en betrouwbaar is ! Van ondergetekende zijn (helaas) dus ook geen enorme revisie en ombouwprojecten te verwachten :?

Herfst en winter heb ik hem van (ik dacht) 58+ k naar nu 63+ k gereden. Vorige maand een beurtje en een voorrem revisie bij postma motoren in Haarlem en daarmee hopelijk weer het hele seizoen good to go. Ik ben echt verkocht heb een nieuwe hobby en gebruik 'm waar mogelijk ook voor woon werk.
Tot nu toe heb dat redelijk solo beleefd.
Misschien dus wel tijd om op dit forum onder het dekzeil vandaan te kruipen. Ik hoop op wat gezelligheid en activiteiten en goed sluitende tips en trucs.


Gisteren reed ik met wat collega's een rondrit in de Krimperwaard. Zelf woon ik in Haarlem (mijn voornaam is Cock, ik word dit jaar 53, ben getrouwd met Manon en heb een dochter van 18, Janoes).

Op de terugweg kwam ik langs Alphen. Hartstikke leuk om van die gelegenheid even gebruik te maken en kort kennis te maken met een technische TCN-er aldaar. Ik begreep dat jullie volgende week vanaf Tiel starten met een toertocht. Het lijkt me hartstikke leuk om een keer aan te haken.
Lid ben ik (nog) niet maar ik ga graag in op de uitnodiging hier een keer aan mee te doen.
Misschien tot zondag !


ps1 moet ik me daar - met het oog op evt toezending van een .gpx - nog op andere manier voor melden ?


ps2 ben bang dat ik dubbele of verkeerde uploads deed / maar ik krijg ze er niet meer af, ik laat het maar even zo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2019 21:27 #2 door DDW
Beantwoord door DDW in topic verkocht
Hallo en welkom hier met je TA!

Veel veilige km's en plezier gewenst!

M.b.t. de flipje Tiel rit: stuur mij even een email op toercommissie@transalpclub.nl dan komt het allemaal goed.

PS. Ik zie geen bijlagen

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2019 11:58 #3 door veldhuis
Beantwoord door veldhuis in topic verkocht

ddw schreef :



PS. Ik zie geen bijlagen


poging 2 : wat plaatjes van de TA voortvloeiend uit wat ritjes in de buurt
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2019 19:44 #4 door Timy
Beantwoord door Timy in topic verkocht
Welkom hier en mooie plaatjes hoor!

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2019 21:59 - 14 mei 2019 21:59 #5 door luwe
Beantwoord door luwe in topic verkocht
welkom uit Enschede;) en mooie veilige kilometers :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden