My First Transalp

27 juli 2019 16:40 #1 door Luci
My First Transalp werd gestart door Luci
Hallo 😁,

Vorige maand mijn eerste Transalp gekocht. Al tijdens de motor lessen wist ik dat ik een Transalp wou gaan kopen.

Ik heb een leuk goedkoop dingetje kunnen kopen. Gelukkig ben ik zelf vrij handig en ben ik niet vies van vieze handen.

Ik heb me aangemeld omdat mijn km teller het plots niet deed. Kabel al gecontroleerd en daar is alles goed mee. Met mijn Suzuki TSX (50cc) heb il het zelfde gehad. Daar was het meenemertje kapot van. Kon ik toen ook nergens fatsoenlijk vinden.

Heb op het forum al meer berichten gelezen dat dit een vrij slijtage gevoelig onderdeel is. Echter kan ik hem nergens vinden in webshops. Weten jullie misschien waar ik kan beginnen met zoeken.

Nog iets over mijzelf. Net een jaar mijn rijbewijs, had een opknap motor gebreken (Honda CB 750 uit 81) maar die wilt nog steeds niet betrouwbaar blijven lopen. Ivm werk verkeer de transalp gekocht zodra ik het geld had. Is wel even wennen zo naar een jaar weer op de motor, maar nis mijn auto echt niet. Ondanks de hitte (gvd, liefst zou met een korte broek en t-shirt willen rijden, maar dat doe ik toch echt niet)

Heb naast mijn transalp dan ook nog mijn andere Honda, en nog een ve polo uit 91 waar ik deze maand het blok van ga vervangen. Ik werk als Mig/Mag lasser in Wijchen wat me zeer bevalt. Hiervoor veel verschillende soorten baantjes gehad, maar altijd wel metaal gerelateerd. Auto's, restauraties, en nu dus chassis van bouwkranen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2019 18:14 #2 door PimW

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2019 03:44 #3 door Luci
Beantwoord door Luci in topic My First Transalp
Dank je wel Pim B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2019 08:31 #4 door Wendy
Beantwoord door Wendy in topic My First Transalp
Welkom en veel plezier met de Alp.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.128 seconden