Even voorstellen...

07 sept 2019 18:48 #1 door Roland
Even voorstellen... werd gestart door Roland
Beste mede- TA'ers,

Sinds vandaag lid geworden van jullie club dus als eerste maar even beginnen met een kort introductie. Mijn naam is Roland en sinds vorig jaar ben in het bezit van een Honda Transalp uit 2006. Al meerderde motoren gehad, waaronder verschillende Tenere's, maar nu dus een TA. Deze ben ik nu aan het voorbereiden voor een motorreis van Nederland naar Hanoi/Peking (and beyond...). De planning is om medio 2020 te vertrekken en voor de verandering leek het mij eens goed (en leuk) om op te tijd te beginnen met de voorbereidingen. ;-)

Ik heb verschillende reizen op de motor mogen maken, dit is de eerste keer met een Transalp (op twee korte trips in Marokko na).
Ik ben lid geworden omdat ik wat meer wil weten over de verschillende (technische) aanpassingen die ik wel eens op het internet heb zien voorbij zien komen. Soms hoor ik daar wat tegenstrijdige berichten over. Wat werkt wel, wat werkt niet, wat is een must en wat is echt niet nodig, etc...

Dus vandaar dat ik het graag wil neerleggen bij dit forum van ervaringsdeskundigen. Vanzelfsprekend zal ik op mijn beurt hier mijn ervaringen delen van de aanpassingen die ik gedaan heb.

Tot zover even deze korte introductie en tot snel!

Groet,

Roland

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 sept 2019 19:56 #2 door Floris
Beantwoord door Floris in topic Even voorstellen...
Welkom, Roland.
Ik ben heel benieuwd naar jouw voorbereidingen op de grote reis.

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 nov 2019 18:46 #3 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic Even voorstellen...
Roland,

Ik zit niet permanent in Beijing. Wij hebben daar 2 grote projecten met kantoor torens waar wij ons concept voor de binnen klimaat installaties wordt aangebracht. Ons concept zorgt voor een gezonder en energie zuiniger gebouw dat ook nog eens comfortable is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.058 seconden