Even voorstellen

04 dec 2019 20:39 - 04 dec 2019 22:03 #1 door Gert-Jan
Even voorstellen werd gestart door Gert-Jan
Beste Leden
IK zal me even voortellen
Mijn naam is Gert-Jan van Vessem Geboren in 1964 Vorig juli 2018 pas mijn motorrijbewijs gehaald. Dacht dat ik nu wel wat wilde haren kwijt was zodat het nog enigzins verantwoord is....Klopt ook wel ..Wat de rij instructeur niet vertelde was dat het motorrijden verslavend is. Sinds vorig jaar 66.000 KM gereden. Veel woon werk. IK heb de tijd aan mezelf dus ook veel motortijd gelukkig.
Mijn 1e was een Vstrom 650, die vond ik te weinig power hebben.de 2e was een KTM1090 S 125 PK, daarvan durfde ik tijdnes de proefrit , maar na een tijdje ben je wel aan het vermgoen gewend. Met de KTM heb ik verschillende offroad cursussen gedaan alsook een lang weekend Offroad met gids in de Vogezen. Dat was wel heel leuk , maar ondervond dat de KTM toch niet zo terrein geschikt is, kleine wielen en ontzettend zwaar., althans voor mij dan. Dus besloten een Honda africa twin 2016 , handgeschakeld te kopen, zelf geïmporteerd vanuit Belgie.. Deze vond ik wel een heel stuk prettiger rijden, met zijn grotere wielen en balansassen.
In Augustus vorig jaar de Trans Pyreneen ( Endurofun.be )gedaan , voornamelijk offroad startend vanuit Perpignan naar Biarritz en natuurlijk ook inmiddels al de NL en BE TET gedaan Voor volgend jaar September staat gepland de Trans Portugal.
Waarom ben iklid geworden? Ik was nog zoekend naar een mooie rit TET Italie en Slovenie. Maar vindt dtl om alleen te rijden wel een beetje risicovol. Martin VIsser wees me op het bestaan van de transalpclub en zodoende ben ik lid geworden.om ook samen met andere te rijden. Ik hoop en wens jullie alvast een heel prettig 2020 motorjaar en we zullen elkaar vast wel tegenkomen.
Met vriendlijke groet, vrooom vrooom
Hieronder wat foto's van mij tijden de Trans Pyreneeën

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2019 21:06 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen
Hi Gert-Jan,

Welkom hier !
Wat een geweldig leuke introductie en foto's !
Je hebt ondanks je korte tijd sinds je motorrijbewijs al wel héél gave dingen gedaan zeg, ik word een pietsie jaloers ! :-)

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2019 21:33 #3 door Gert-Jan
Beantwoord door Gert-Jan in topic Even voorstellen
Bedankt Garfield.
De intensiviteit zal wel afvlakken....als het nieuw eraf is. Nou ja omdat het kouder is. Met vorst en pekel rijd ik niet dus kijk vaak op de strooikaart van Rijkswaterstaat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2019 22:07 #4 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Even voorstellen
Leuk dat je er bent Gert-Jan.
In mijn eerste jaar reed ik iets van 20.000 km en men vond dat al veel, laat staan 66.000.

Ik heb even je geboortedatum weg gehaald, identiteitsdiefstal is zo gedaan. :police:

Veel plezier op ons Forum!

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2019 23:16 #5 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Even voorstellen
welkom van uit fc twente

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2019 10:15 #6 door DDW
Beantwoord door DDW in topic Even voorstellen
Welkom hier en zo te zien heb je de slag al aardig te pakken met de oude motor van bart.

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 dec 2019 19:57 #7 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic Even voorstellen
Welkom bij de club, en ik sluit mij aan bij Garfield zijn reactie, mooie tochten heb je gemaakt.

On a bike no one ever asks are we there yet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 10:03 #8 door Pronto
Beantwoord door Pronto in topic Even voorstellen
Welkom Gert-Jan dat verslavend ken ik echter het is mij nog niet gelukt om meer dan 8000 per jaar te rijden. En jij maakt zeker mooie tochten ben ik wel jaloers op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2019 18:41 #9 door Gert-Jan
Beantwoord door Gert-Jan in topic Even voorstellen
Inderdaad DDW en hij bevalt heeel goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.113 seconden