Even voorstellen: MotoSkooly

15 dec 2019 11:40 #1 door MotoSkooly
Even voorstellen: MotoSkooly werd gestart door MotoSkooly
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik mij graag even voorstellen. Ik ben Roel aka MotoSkooly, woon in Noord-Brabant en sinds gisteren in het bezit van een TransAlp 650 uit 2006. Een ex-politie met lekker wat opties als gaten om op te vullen :cheer:

Ik heb een Alp gekocht omdat ik gek ben van het touren door de bergen en met het juiste materiaal ik graag ook onverhard rijd. Mijn vorige motor, een Triumph Tiger XRx, was hier minder geschikt voor. Een moderne AfricaTwin lonkt nog het meest, maar daar kan ik dan op mijn gemak voor sparen terwijl ik het komende seizoen eens de onverharde paden ga verkennen. Het lijkt mij leuk dit jaar weer eens de Grand Tour des Alpes te rijden maar dan dus ook delen onverhard. De motormaten waar ik nu mee rijd zullen dat niet gaan doen gezien hun motoren, dus ik ga nog eens bedenken hoe ik zo’n tour ga ondernemen.

Tot die tijd lees ik graag mee hier op het forum. Nog veel te leren, alsof een nieuwe (motor) wereld voor mij open gaat!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 12:40 #2 door Jeronimo
Beantwoord door Jeronimo in topic Even voorstellen: MotoSkooly
Hallo Roel, welkom, ik ook net lid en heb een oude Transalp om ook met offroad te starten. o.a. De TET heeft mijn belangstelling. Mijn Motor is gister terug van groot onderhoud en klaar dus.Nu dus verkennen en de route opzoeken. Ik woon in Malden waar woon jij?
Groeten en alvast veel plezier met je motor. Jerry

Honda Transalp 600 - 1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 13:18 #3 door DDW
Beantwoord door DDW in topic Even voorstellen: MotoSkooly
Welkom hier!

Voor volgend jaar staat een (beginners) allroad training op de agenda en verder genoeg leuke ritten en evenementen ;)

Tot ziens!

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 14:00 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen: MotoSkooly
Hi Roel,

Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst !
Sparen voor de nieuwe AT lijkt me ook wel wat, maar ik heb elke keer aan het eind van m'n geld nog een stuk maand over :-)

Veel plezier hier en op/naast de weg !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 22:46 #5 door MotoSkooly
Beantwoord door MotoSkooly in topic Even voorstellen: MotoSkooly

Jeronimo schreef : Hallo Roel, welkom, ik ook net lid en heb een oude Transalp om ook met offroad te starten. o.a. De TET heeft mijn belangstelling. Mijn Motor is gister terug van groot onderhoud en klaar dus.Nu dus verkennen en de route opzoeken. Ik woon in Malden waar woon jij?
Groeten en alvast veel plezier met je motor. Jerry


Ik woon in een dorpje bij Helmond, maar die paar kilometers maakt niks uit als je als gelijkgezinde wat leuke routes wil rijden. Ik moet nog even de Alp zoals hij er nu bij staat "aanpakken" maar laten we per PM contacten om iets te plannen!

@ Garfield: hoe herkenbaar, misschien komt er nog een 2021 TransAlp dan zou dat mijn doel worden, al vind ik een AT met een modern TFT dashboard en dikke 1100cc ook wel cool!

@DDW: bedankt voor de tips, ga ik zeker naar kijken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2019 23:00 #6 door Jeronimo
Beantwoord door Jeronimo in topic Even voorstellen: MotoSkooly
Hallo Roel, succes met het nakijken van je Transalp. Laat maar weten als je zover bent. In de tussentijd ga ik kijken of ik een route voor mijn iPhone kan vinden van de TET in de buurt van Malden en kan ik alvast wennen aan de Transalp! Cheerio, Jerry

Honda Transalp 600 - 1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.247 seconden