De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp

18 mrt 2020 13:12 #1 door Jesse Doesburg
De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp werd gestart door Jesse Doesburg
Hallo ik zal mij even voorstellen,

Ik ben Jesse en ben 24 jaar en mag mij sinds kort trotse eigenaar noemen van de groene TransAlp die Chris helemaal heeft aangepakt!
Helaas moet ik nog even wachten voordat ik er op kan rijden. Ik zou deze vrijdag afrijden maar helaas gaat dat niet meer door, door het coronavirus.
Op dit moment ben ik nog alleen lid op het forum, maar zodra ik weer inkomen heb (komt ook door het coronavirus) zal ik mij ook inschrijven voor de club!

Ook is mijn plan om van de zomer samen met een vriend een mooie reis te maken. Deze zal waarschijnlijk richting de Balkan en Italie gaan. Hier zullen we waarschijnlijk ook delen van de TET gaan rijden. Mocht men hier nog tips voor hebben of plekken weten die we echt niet mogen missen, laat het vooral weten!!

Groetjes Jesse

ps. hierbij nog een foto van de groene TransAlp
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2020 16:10 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Hi Jesse,

Welkom hier en gefeliciteerd met je nieuwe motor - daar heb je een goede koop mee gedaan en je hebt er de komende jaren geen omkijken naar.

Veel plezier hier en met je nieuwe motor !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2020 20:49 - 18 mrt 2020 23:32 #3 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Hey Jesse, dat is een bekende motor...balen dat je niet kan afrijden, hoop dat het snel wel lukt.

On a bike no one ever asks are we there yet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 mrt 2020 21:28 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Welkom hier Jesse :) Balen dat je niet af kunt rijden! Hopen maar dat eea gauw weer wat normaler word, óók vwb je werk uiteraard. En dat je dan maar snel van de Alp kunt gaan genieten B)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2020 20:55 #5 door Wendy
Beantwoord door Wendy in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Welkom hier Jesse en wat vervelend dat je nu niet kunt afrijden....maar wat een mooie Alp staat er op jou te wachten. Hopelijk kun je snel afrijden en is deze akelige situatie waar we met ons allen inzitten snel voorbij......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2020 21:04 #6 door Jesse Doesburg
Beantwoord door Jesse Doesburg in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Hey, het is zeker vervelend met z'n mooie Alp voor de deur, maar er is. helaas niks aan te doen. Dus wachten we rustig af :)
Het voordeel is dat ik nu genoeg tijd heb om wat kleine dingetjes er aan te doen.
Ook ben ik begonnen met het ontwerpen van mijn eigen Bash Plate voor onder de alp. Je moet iets doen om de tijd te doden he!
Als de Bash Plate mooi en goed is geworden zal ik wel wat foto's in het grote kleine klastopic plaatsen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 10:42 #7 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Hi Jesse, heb je je rijbewijs al gehaald?

On a bike no one ever asks are we there yet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 21:48 #8 door Jesse Doesburg
Beantwoord door Jesse Doesburg in topic De nieuwe eigenaar van De groene TransAlp
Hey Chris, ondertussen zeker al mijn rijbewijs gehaald en al een aantal heerlijk ritjes gereden 😁👌🏽

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.283 seconden