Even voorstellen

13 mei 2020 12:23 #1 door Marcel
Even voorstellen werd gestart door Marcel
Hallo allemaal,

Ik zal me hier even voorstellen.
Ik ben Marcel, woon in het mooie Paterswolde (bovenin Drenthe, net onder Groningen) en ik ga zaterdag kijken bij mijn eerste Africa Twin.

Bouwjaar van de AT is 97 en volgens de advertentie op marktplaats staat de teller op 134.000 km, Wat meer komt op gemiddeld 11.000 per jaar en dat lijkt mij vrij acceptabel. Ook staat er bij dat hij een klein beetje olie verbruikt, maar niet uit de uitlaat pluimt.

Heeft iemand nog tips wat op te letten behalve de standaard slijtage delen, zoals remschijven, lagers en rubbers?

Spanningsregelaar en accu zijn vorig jaar vervangen.

Groetjes Marcel77
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2020 16:08 - 13 mei 2020 16:08 #2 door Barrelaar
Beantwoord door Barrelaar in topic Even voorstellen
Dag Marcel,

Welkom hier; Ik woon vlak bij je in de buurt, dus als het lukt en je wilt een keer rijden, wees welkom.

Wat betreft tips: ik ben geen techneut, maar google op "tweedehands motor kopen tips" en je komt een heel eind. Er zijn mensen op dit forum met enorm veel kennis van deze motor, dus die gaan ook nog wel reageren voor specifieke Africa Twin tips.

Ik vind die kilometerstand wel hoog trouwens, hoewel het per jaar heel redelijk is, maar je hebt dan toch een blok dat al wat slijtage heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 08:38 #3 door Chris-alp
Beantwoord door Chris-alp in topic Even voorstellen
Hoi Marcel, Hier Harkstede, vlakbij dus... Welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mei 2020 09:35 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen
Hi Marcel,

Welkom hier !
Succes met de zoektocht, hopelijk is de motor die je zaterdag gaat bekijken in goede staat.

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2020 10:44 #5 door Marcel
Beantwoord door Marcel in topic Even voorstellen
De update heeft even op zich laten wachten, maar na een korte proefrit was ik verkocht.
Er zijn wel een paar dingen die er nog aan moeten gebeuren, maar daar was de prijs ook naar.

Dus er is weer een nieuwe AT er bij😍

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden