Hallo allen,
Mijn naam is Thijs, 24 jaar oud en sinds ongeveer een maand ben ik trotse eigenaar van een hele mooie (rode) pd10 uit 1998. De motor heeft nog maar 35.000 km gelopen en is overduidelijk in goede handen geweest. Hij ziet er top uit, alles glimt nog mooi (zelfs onder het zadel!) en boutjes zijn allemaal netjes ingevet met kopervet. Ik ben de vorige eigenaar (eigenaren) erg dankbaar.
De motor kwam met topkoffer, valbeugels (sw-motech) en een middenbok (fivestars). Meteen na aanschaf heb ik het p131 zijkofferrek in combinatie met de e22 kunststof zijkoffers van Givi aangeschaft. Daarnaast heb ik ook een set verstralers op de valbeugels gemonteerd en de handkappen zwart gespoten (i.p.v. het originele wit, dat ik erg lelijk vond).
Om het helemaal af te maken wil ik nog een kettingsmeersysteem (cobbra 2) en een set waterdichte valbeugeltassen (tussen de 5 en 10 liter). Eventueel nog handkappen met een (alu) beschermbeugel i.p.v. de originele kappen.
Mijn vraag is de volgende: heb ik een originele of verhoogde kuipruit?
Ik heb boven de 70 km/u veel last van herrie (windruis) in de helm en ik overweeg zo'n spoilertje (of hoe zo'n klein extra windscherm bovenop ook heet) aan te schaffen.
Groet,
Thijs