TransAlp '87 - Wat is er toch mis?

10 juni 2020 14:13 #1 door Loïs
TransAlp '87 - Wat is er toch mis? werd gestart door Loïs
Hey hey!

Ik ben Loïs, 27 uit Amsterdam.
Ik ben de gelukkige eigenaresse van een TransAlp XL600V. Overgenomen van een motorliefhebber (motorknutselaar?) en nu ook goede vrienden mee geworden.
Ik rij er al een jaartje op en ik vind haar enorm prettig rijden.

Er zijn al een heleboel dingen stuk gegaan en vervangen. Ik vind het enorm interessant om zelf (onder toeziend oog) de kleine reparaties uit te voeren. (kabels, olie, remmen etc). Ik hoop op dit forum ook veel meer kennis op te doen over mijn motor!

Nu is er sinds een maandje wat meer mis en kan ik er niet meer mee rijden.
Jammergenoeg kom ik hier dus niet terecht doordat ik even leuk over mijn werkende TransAlp wil kletsen, maar dat is zeker wel mijn doel uiteindelijk.

Ik zal in het Techniek forum even een uitgebreide omschrijving geven.

Hopelijk zie ik jullie reactie snel weer op de weg!

Groetjes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 juni 2020 15:42 #2 door Loïs
Beantwoord door Loïs in topic TransAlp '87 - Wat is er toch mis?
Hey hey!

Ik had al een introductie post gedaan in op de intropagina maar hier nog even kort over mij en mijn motor:

Ik ben Loïs uit Amsterdam en gelukkige eigenaresse van een TransAlp uit 1987. Een jaartje geleden gekocht van een motorliefhebber / knutselaar die er heel wat dingen aan had vervangen en gewijzigd.

In het afgelopen jaar waren er nog een aantal kleine reparaties die ik zelf heb kunnen uitvoeren (kabels, olie, remmen, etc).

Nu staat de motor helaas al een paar weken stil en ik heb jullie hulp nodig. Ik wil niet meer wachten!