Ron, nieuw lid

14 juli 2020 11:05 #1 door Ron Bruijns
Ron, nieuw lid werd gestart door Ron Bruijns
Hoihoi,

Ik ben Ron, en ik heb tijdens de beurs begin dit jaar heb ik mijn eerste motor gekocht, een TA uit 95. Nadat ik twee maanden kriskras in Vietnam op mijn eigen opgevoerde brommer heb gereden (Honda win 110), wilde ik hoe dan ook mijn eigen motor in Nederland hebben. Voordat dat gebeurde heb ik eerst nog een paar maanden een motortje gehad in Ethiopië (Boxer BM 150), waarna het tijd was voor NL :)

Momenteel ben ik nog student (de motor is ouder dan dat ik ben :silly:), maar wil na mijn studie een grote reis gaan maken. Ik heb een soortgelijke reis al enkele keer voorbij zien komen op dit Forum, maar ik ben van plan om aardig naar het oosten te gaan: Europa --> Kazachstan --> Kyrgyzstan --> Tajikistan --> Uzbekistan --> Turkmenistan --> Iran --> Turkije --> en weer terug. Ik wil ook graag Georgië mee pakken, maar ik moet nog even kijken of ik dat op de heen of terugweg doe. Ik denk de heenweg.

De planning is dat dit in voorjaar 2022 gaat gebeuren, ik heb dus nog twee jaartjes om me goed voor te bereiden en de nodige aanpassingen aan mijn motor te doen :)

Mochten er mensen zijn die ongeveer hetzelfde ritje hebben gemaakt, schroom niet om je verhalen te delen op het forum / tijdens een van de activiteiten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 juli 2020 11:33 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Ron, nieuw lid
Hi Ron,

Welkom hier !

Wat heb je al gave dingen gedaan op twee wielen en wat heb je nog voor gave plannen !
Deel hier op het forum gerust verhalen en foto's !

Veel plezier hier en op je motor !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.108 seconden