Crf450l

17 sept 2020 07:26 #1 door delange33
Crf450l werd gestart door delange33
Hallo allemaal,

Ben al een tijd lid, maar niet zo actief op dit forum.
Lid geworden toen ik een blauwe Varadero had, toen een nieuwe zwarte AT.
Vorige week m’n AT ingeruild voor een CRF450 L, wat een fijne motor is dat zeg!
Door Honda helemaal verkeerd op de markt gezet in Europa en daardoor alleen nog maar te koop bij Mulders motoren in Veendam.
Ik heb de Redmoto CRF450 L, dus met 45pk, om de 3000km olie en filter wisselen à15min werk.
Hoop eens een off- road rit mee te kunnen rijden als er weer eens wat door gaat.
Groetjes Marc.

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 17:34 #2 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Crf450l
Kan weer een leuke discussie worden over toegestane clubmotoren.....

De CRF1000 is stilzwijgend binnen gedrongen omdat Honda hem als Africa Twin in de markt heeft gezet.
Vanuit die optiek zou je eigenlijk kunnen zeggen dat de hele CRF lijn misschien wel toegelaten zou moeten kunnen worden.......

Persoonlijk hoop ik dat ze nog ff een stapje hoger gaan en een CRF 700 of 800 of daar in de beurt neer zetten als opvolger van de Transalp.
De NC750 is ook wel leuk, maar op een of andere manier mis ik daar nog wat aan om het een transalp waardige opvolger te noemen.

De CRF450 is het voor mij ook net niet..... maar ik vraag (offroad) misschien wel wat meer van een motor als de gemiddelde TCN (offroad) rijder...

Maar zoveel mensen, zoveel wensen en voorkeuren. Hij ziet er op zichzelf wel prima uit.
Denk dat je er ook best veel plezier mee kunt beleven.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 18:02 - 17 sept 2020 19:37 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Crf450l
Hi Marc,

Welkom hier !

Ik heb recent wat filmpjes van de CRF250L en Rally op Youtube bekeken omdat ik mijn Transalp eigenlijk te zwaar vind voor wat ik doe.

Ik lees en zie graag jouw avonturen en ervaringen met je 450 !

Heel veel plezier hier en op je motor !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 sept 2020 21:18 - 17 sept 2020 21:18 #4 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Crf450l
Hallo Marc

Als moderator van dit forum zou ik de regels moeten hanteren en dat is dat op dit forum praten we over de clubmotoren.

Hou blij je ook bent, zou ik ook zijn met een nieuwe motor, maar eigenlijk zou ik dit topic moeten sluiten.
Aangezien je het inburgeringsproces al hebt doorlopen en sommige vinden dat de clubmotoren uitgebreid mogen worden denk ik dat we deze maar even gedogen,

Onze voormalige voorzitter kreeg ook niet de ruimte om over BMW - te praten op dit forum.

PS: Als iemand vragen heeft over bovenstaande stuur mij dan een PB. (dus niet in topic)

Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2020 08:49 #5 door delange33
Beantwoord door delange33 in topic Crf450l
Bedankt voor het gedoogakkoord, fijn.
Ik ga vanmiddag richting Gieterveen voor het jaarlijks off-road weekend aldaar. Vorig jaar dus nog op de AT, nu op dus op de CRF450L, laat jullie weten hoe dat was. Nogmaals bedankt dat jullie me er (nog) niet uit gooien en tot snel.

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden