Voorstellen

20 okt 2020 13:58 #1 door Sander
Voorstellen werd gestart door Sander
Hoi,

Ik ben Sander, 32 jaar, motor liefhebber (Samen met vrouw, was een absolute pré aan het huwelijk ;)
In de garage staat een KTM Superduke 990, een Aprilia Shiver 750 en sinds kort, de nieuwe aanwinst; De Africa Twin RD07A uit 1999...

Als doel wil ik graag op vakantie met de Africa Twin volgend jaar, en behoudens wat opstart problemen (vakkundig samen met Hans Schaap kunnen verhelpen) ben ik uiterst content over de fiets... Het is niet te vergelijken met de andere 2 show paardjes in de garage, maar heb er veel schik van.
Inmiddels is de motor van voor tot achter aangepakt, en hebben we sinds kort een mooie aluminium koffer set en een Garmin op de kop kunnen tikken, is de machine helemaal klaar voor (mijn eerste) motor vakantie volgend jaar....

Ik heb een ultieme wens om zelf handig genoeg en verzekerd genoeg te zijn om alles qua klussen aan de motor zelf te doen... Zelfklus zaken zoals motorbandenservice helpen hier enorm bij.

Dat was het wel! Wil je meer weten, let me know

In de bijlage, de 3 motoren gebroederlijk op een rijtje (hoewel ik de Shiver een zij vind)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 okt 2020 15:07 #2 door Ives
Beantwoord door Ives in topic Voorstellen
Welkom Sander!

Een goed werkplaatshandboek / haynes zijn goud waard kan ik je vertellen.
Het is verder een vrij simpele motor zonder al te veel electrische fratsen, ideaal om zelf wat aan te doen.

Wat staat er nog op de lijst om te doen?

20 okt 2020 16:09 #3 door Sander
Beantwoord door Sander in topic Voorstellen
Haynes boek heb ik, en samen met Hans ben ik best een heel eind gekomen!

Ik wil nog iets doen met voorvorkvering, progressieve vering, en wil graag verlaagde voetsteunen monteren. Verder heb ik niets te wensen...
En ik heb nog een Osco oiler liggen, klaar voor monteren, maar nog niet de tijd voor gevonden..

Wil vooral er op rijden :)

20 okt 2020 19:12 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Voorstellen
Hi Sander,

Welkom hier !
Leuke verzameling, ik kan dat wel begrijpen, meer dan één motor in de garage ...

Veel plezier hier en met je motor(en) !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

20 okt 2020 19:16 #5 door Sander
Beantwoord door Sander in topic Voorstellen

Garfield schreef : Hi Sander,

Welkom hier !
Leuke verzameling, ik kan dat wel begrijpen, meer dan één motor in de garage ...

Veel plezier hier en met je motor(en) !

De regel is toch; aantal motoren +1

Aan je signature te zien 👍

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden