Hallo allemaal,
Laat ik me even netjes voorstellen.
Ik ben Jeroen van Nieuwkerk, woonachtig in het mooie Zegveld (dorpje bij Woerden) en in het bezit van een CRF1000L Africa Twin (2017).
Ik rijdt nu zo ongeveer een jaar of 5 motor. Hoofdzakelijk woon werk maar vanwege Corona is dit een heel stuk minder geworden. Het grootste gedeelte van de gemaakte kilometers (36.000) zijn asfalt en hier en daar wat offroad.
Het offroad rijden moet ik nog wat beter onder de knie krijgen zodat ik er wat zekerder van wordt maar goed, vrij weinig offroad mogelijkheden hier in de buurt dus moet al snel een stuk rijden om dit te oefenen.
Voor de AT heb ik een Tracer900 gehad. Een hele fijne motor maar toch was het niet precies wat ik zocht. Na een aantal proefritjes op een Africa Twin beland. Daar stapte ik met zo'n glimlach vanaf dat het wel duidelijk was wat het ging worden. Na enige tijd kwam hadden ze bij de dealer een mooie deal die ik niet kon laten gaan. Ik was eigenlijk nog niet van plan er één aan te schaffen op dat moment maar ik moest gewoon. Aldus geschiede, een week later de Tracer ingeruild en op de AT naar huis. Bijna iedere dag ben ik wel op de motor te vinden. Ook al is het soms gewoon even een rondje in de buurt en anders naar het werk en weer terug.
Al me al, motor rijden is bij mij gegaan van puur voor het praktische naar een passie die ik graag met andere wil delen vandaar dat ik lid ben geworden. Mocht Corona een beetje onder controle zijn hoop ik zeker deel te nemen aan de georganiseerde evenementen en wie weet tot dan!
Gr,
Jeroen