Even voorstellen! Varadero en Transalp

25 nov 2020 15:13 #1 door Douwe Dulfer
Even voorstellen! Varadero en Transalp werd gestart door Douwe Dulfer
Hallo luitjes!

Ik ben Douwe en woon in Rotterdam. Ik rijd op een Varadero Tricolore. Mijn vriendin Jip rijdt een Transalp 700.
Na wat piekeren en puzzelen toch besloten om onze rijbewijzen te halen. Na de eerste proefles compleet verkocht. En gelukkig nu in bezit van het pasje! Sinds een week. Voordat ik het pasje had, stond de Varadero al in de garage. Ik wist dat dit de motor was die perfect voor mij is. En dat is vorige week bevestigd. Na een weekje gereden te hebben en van elke kilometer genoten( 1600km) te hebben ben ik nog verliefder op de Varadero. Echt een hele fijne machine. Gekocht van een lid! Altijd leuk. Wel een paar aandachtspunten zoals een kleine koelwater lekkage en een trilling. Alles wordt snel opgelost. Er staat nu 105000 km op dus er mag wel iets zijn. De Transalp van mijn vriendin had alleen een set nieuwe banden nodig en knallen maar. Hier staat maar 23000 km. We hopen er super mooie vakanties mee te rijden en ook een hoop leuke tochten. Als Corona het weer toe laat, zijn wij ook van de partij met een club rit!

Gr. Douwe en Jip
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 nov 2020 19:25 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen! Varadero en Transalp
Hi Douwe,

Welkom hier en gefeliciteerd met het halen van je rijbewijs !

Wat een mooie motoren, niet slecht hoor, als eerste motor !

Veel plezier hier en op twee wielen !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

25 nov 2020 20:34 #3 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Even voorstellen! Varadero en Transalp
Welkom Jip en Douwe, welkom hier en veel veilige kilometers met jullie kleurige setje.
groet uit Vlissingen

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.112 seconden