Groeten uit Apeldoorn

12 mrt 2021 13:53 #1 door Bas
Groeten uit Apeldoorn werd gestart door Bas
Dag allen,

Na een jaartje lid te zijn stel ik mezelf maar eens voor ;)
Ik ben Bas (43) uit Apeldoorn, vader van mooi gezin.
Op de beurs in 2019 ben ik lid geworden nog voordat ik mijn eerste TransAlp in bezit had.
Mijn rijbewijs heb ik nu nog net geen 2 jaar en heb het altijd af gehouden om motor te gaan rijden tot het moment dat de wilde haren waren verdwenen, en dat is gelukt, ik ben zo kaal als een biljartbal.
Hoe kom ik erbij om een TransAlp te kopen?
Mijn oud en helaas overleden collega M.Fikse (lid van TCN Facebook zag ik vd week) reed zelf op een TransAlp 600, ik vond dat zo'n gaaf ding, het mooiste vond ik de ducktape op het zadel van haar :) Dat stond namelijk symbool voor, "deze motor rijdt altijd". Dat is ook wat ze zelf altijd zei, "Ik veeg de sneeuw na een paar weken er af en ik rijd meteen weg, start altijd, rijdt altijd, helemaal top", helden techniek dus!

Zelf rijdt ik op een zilvere TransAlp 650, fijne motor om lekker even mee weg te zijn in mijn vrije tijd en ja, hij start altijd (tenzij je de breedstralers laat aanstaan op je eerste nieuwe werkdag)
Ik gebruik hem veel voor woon/werk, zo heb ik naar en van mijn werk al een stukje vrije tijd ;) en ik rijd graag in de vakantie's lekker volgepakt met tentje achterop, heerlijk.

Ik heb al wat TCN leden mogen ontmoeten via Marktplaats (bijna de grootste "connecting people" site van nederland, :)
Dus mogelijk zie ik die mannen binnenkort weer bij een rit.
Helaas moet ik de eerst mogelijke openingsrit dit weekend missen want ik heb mijn pootje in het gips door "winterpret", beetje jammer weer.
Ik heb nog een tip voor de mannen waarvan de vrouwen zeggen dat motor rijden gevaarlijk is.
Tegenwoordig zeg ik tegen mijn vrouw "Sleeën is gevaarlijker dan motor rijden" hahaha

Ik zal nog even een paar foto's mee sturen van mijn motor voor jullie beeld vorming en misschien herkennen jullie nog onderdelen die ik gekocht heb via marktplaats ;)

Gegroet en rij voorzichtig!

Ps. ik kan er niet uit komen waar ik de LandMark locatie kan vinden op de site, weet iemand hoe dat werkt en waar ik die kan vinden?
Ik heb zelf geen Facebook en op de site krijg ik een foutmelding.

Hoor het graag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 18:24 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Groeten uit Apeldoorn
Hi Bas,

Welkom hier !

Leuk introductieverhaal.

Veel plezier hier en op de motor !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 19:23 #3 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Groeten uit Apeldoorn
Welkom Bas, veel plezier hier en met je Alp.

Groet uit Vlissingen

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 22:30 #4 door Rob
Beantwoord door Rob in topic Groeten uit Apeldoorn
Ha Bas,
Welkom hier!
Ik ben een stadsgenoot van je met een oude Africa Twin.
Wellicht leuk om een keer af te spreken als we beiden met een clubritje mee willen doen; kunnen we samen oprijden.
Beterschap voor nu en veel veilige kilometers voor daarna.
Grt Rob

Alias raceneus..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 22:54 #5 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Groeten uit Apeldoorn
Welkom hier Bas :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2021 23:41 #6 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Groeten uit Apeldoorn

Bas schreef : Dag allen,

Ps. ik kan er niet uit komen waar ik de LandMark locatie kan vinden op de site, weet iemand hoe dat werkt en waar ik die kan vinden?
Ik heb zelf geen Facebook en op de site krijg ik een foutmelding.

Hoor het graag.


Je hebt nog geen TCN rechten, deze kan je hier aanvragen: transalpclub.nl/lidmaatschap/rechten-aanvragen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2021 00:15 #7 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Groeten uit Apeldoorn

varaderohuibje schreef :

Bas schreef : Dag allen,

Ps. ik kan er niet uit komen waar ik de LandMark locatie kan vinden op de site, weet iemand hoe dat werkt en waar ik die kan vinden?
Ik heb zelf geen Facebook en op de site krijg ik een foutmelding.

Hoor het graag.


Je hebt nog geen TCN rechten, deze kan je hier aanvragen: transalpclub.nl/lidmaatschap/rechten-aanvragen


En dat hoef je niet meer te doen Bas, ik moest nog meer leden TCN rechten geven en heb je gelijk meegenomen.

Succes met herstel en tot bij een activiteit.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden