Nu zal ik mij maar eens voorstellen.

27 apr 2021 17:50 #1 door Glenn
Nu zal ik mij maar eens voorstellen. werd gestart door Glenn
Na al even op dit forum aangemeld te zijn nu toch maar eens een berichtje posten :whistle:

Ik ben Glenn 38 lentes jong en pas 4 jaar geleden het TransAlp motorlicht gezien ;) . Mijn TransAlp komt uit de familie en blijft nu dus ook in de familie. Ik ben een typische mooi weerrijder, maar maak graag, samen met de vrouw en schoonvader, mooie tochten door de Duitse Eifel of Luxemburg. Wij wonen geweldig mooi in het zuiden van Limburg en zijn bevoorrecht om vanuit Cadier en Keer zo het heuvellandschap in te duiken.

Mijn TransAlp komt van mijn schoonvader en die heeft hem origineel gehouden, niet te veel poespas. Ik vond hem een beetje tam en nu heb ik hem, dankzij mijn schoonvader, optisch iets veranderd door er een rally fairing op te zetten wat ik persoonlijk de Alp goed vindt staan.

Na de TransAlp hadden ze net zo goed kunnen stoppen met het uitvinden van nieuwe motoren, want er zullen toch geen betere motoren meer komen.
~Bert van An~

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 20:57 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Nu zal ik mij maar eens voorstellen.
Hi Glenn,

Welkom hier !

Wat ziet jouw Alp er mooi uit zeg !
Dat rally kuipje vind ik wel leuk inderdaad.
En wat heb je voor velgen ?

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2021 23:05 #3 door Glenn
Beantwoord door Glenn in topic Nu zal ik mij maar eens voorstellen.

Garfield schreef : Hi Glenn,

Welkom hier !

Wat ziet jouw Alp er mooi uit zeg !
Dat rally kuipje vind ik wel leuk inderdaad.
En wat heb je voor velgen ?



Speciaal een close up voor je gemaakt, maar kan ook eens mijn schoonvader vragen waar hij ze vandaan heeft

Na de TransAlp hadden ze net zo goed kunnen stoppen met het uitvinden van nieuwe motoren, want er zullen toch geen betere motoren meer komen.
~Bert van An~
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2021 08:19 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Nu zal ik mij maar eens voorstellen.
Hi Glenn,

Dankjewel - meer info hoeft niet hoor, het is helemaal duidelijk: je hebt prachtige Excel velgen - dat is super, daar kun je heel blij mee zijn !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.122 seconden