Heren,
Zoals sommigen van jullie wellicht weten ben ik de afgelopen 1.5 jaar druk bezig geweest met het opknappen van mijn PD06 uit 1991. Hij rijdt weer, maar moet alleen nog goed synchroon/afgesteld worden. Uiteraard wil ik jullie niet het resultaat niet onthouden!
Update voor de geïnteresseerden:
-RVS uitlaatbochten
-GPR Trioval demper(e-keur met verwijderbare decibelkiller
-Rental 613 Enduro High stuur en nieuwe rubber grips
-Acerbis Factory X handkappen
-Raximo BCS korte rem- en koppelingshendel van MTP Racing (Duits, ABE/Tüv gekeurd)
-Staalomvlochten remleidingen
-Boano Rally Kit (voorkap, instrumentenhouder, koplamp en gewei)
-Koso Rx2n teller
-Shin-yo voor- en achterknipperlichten
-Originele stickers van destickerman.nl in het rood
-SW Motech voetsteunen
-Wilbers schokbreker
-Hyperpro progressieve voorvering
-Wielnaven drie lagen 2k zwarte lak opnieuw gespaakt en Excel velgen bij Haan Wheels
-Binnenpoten industrieel verchroomd en naar specificaties geslepen
-Nieuwe nokkenaskettingen
-Nieuwe uitgaande as
-Koppelingsplaten, veren en moer vervangen
-Alle pakkingen(klepseals, cilinderkop e.d.) vervangen
-Carburateurs gereinigd, licht gestraald en gereviseerd.
-Nieuwe inlaatrubbers
-Remklauwen volledig gereviseerd en gespoten VHT black
-Motorblok in VHT cast iron
-Frame, achterbrug en vorkpoten zwarte poedercoating
-Heed Crashbars, kroonplaat en vorkpoothouder rode poedercoating
-Kappen en benzinetank drie lagen 2k RAL 9001 en drie lagen zijdeglans 2k blanke lak
-Aftermarket aluminium radiatoren met nieuwe siliconen slangen in de kleur rood
-Allballsracing revisiset achterbrug en balhoofdlagers
-Alle lagers in de prolink vervangen (gouden tip: tientje per stuk bij 123roulement ipv 20-30 bij cmsnl)