Nieuw lid met een XL600

07 aug 2021 21:15 #1 door T
Nieuw lid met een XL600 werd gestart door T
Hoi hoi!

Ik ben 28 jaar, woonachtig in Noord-Brabant en ben al een lange tijd eigenaar van een Transalp 600 uit '98, en heb hem onlangs door een vriend op laten knappen.

Heb de Alp ooit voor een habbekrats gekocht en nu wil ik hem dus gaan gebruiken, optisch moet er zeker nog het een en ander aan gebeuren. Zit er aan te denken om hem zelf een andere kleur te sprayen, ik heb een. Champagne achtige kleur en de kuip is beschadigd door een valpartij ooit.

De eerste prioriteit is een setje banden, ik heb geen ervaring met off road rijden maar ik denk dat een setje 80/20 of 90/10 wel leuk is om mee te beginnen. Als er nog suggesties zijn hoor ik het graag!

De tweede prioriteit is een setje spiegels, die zitten er geen op en dat maakt het toch lastig kijken haha.

Groetjes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2021 10:10 - 08 aug 2021 10:11 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Nieuw lid met een XL600
Welkom hier T :)

De champagne kleur zie je niet vaak, ik zou ‘m origineel houden als hij van mij was. In Brabant vind je clubdealer MSD in Sprundel, zij kunnen je vast aan spiegels en zéker banden helpen, maar wellicht ook een kuipdeel in de juiste kleur.

Wat is er precies beschadigd? We zijn gék op foto’s hier :cheer:

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2021 10:54 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Nieuw lid met een XL600
Hi T,

Welkom hier !

Banden zijn erg persoonlijk en leiden op vele fora tot 'levendige' discussies, net als over welke olie te gebruiken :-)

Ik heb een set Mitas E-07's opgereden op mijn 600 en die deden het behoorlijk goed, ook op asfalt.