Even voorstellen

13 aug 2021 15:51 #1 door Maarten
Even voorstellen werd gestart door Maarten
Even voorstellen!

Ik ben Maarten, kom uit Enschede en ben sinds een paar weken eigenaar van een transalp uit 95.

Heb hiernaast nog een Yamaha Midnight star 1300, maar zocht er iets bij om te sleutelen. De transalp is dan ook een opknapper / sleutelproject.

Plan is om hem motorisch 100% te maken, voor de rest moet ik nog even kijken. Wil hem wel wat meer offroad inrichten.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2021 17:03 - 14 aug 2021 09:57 #2 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Even voorstellen
Hi Maarten,

Welkom hier !

Enschede - leuk ! Ik heb er indertijd gestudeerd en mijn middelste zoon begint dit jaar ook aan een studie aldaar dus ik zal er in de komende jaren vast wel weer wat vaker komen.

Een Midnight Star 1300 ... da's weer heel wat anders dan een Transalp !

Veel plezier hier en met je motor !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2021 01:16 #3 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Even voorstellen
groeten en welkom ook ik woon in Enschede stadsveld :) ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 aug 2021 20:15 #4 door Maarten
Beantwoord door Maarten in topic Even voorstellen
Bedankt! Ja een midnight star is inderdaad wel heel wat anders. Ik moet eerlijk zeggen dat de transalp ook meer fun is om te rijden ;)

Vandaag nog even wat foto’s gemaakt. Zoals je kunt zien kan het beestje wel wat aandacht gebruiken. De voorkuip is aardig beschadigd, denk dat ik hier een nieuwe voor ga zoeken.

Planning:
- balhoofd lagers vervangen. Voel af en toe een knik met sturen
- nieuw stuur, handvatten, hendels etc, zodat het er weer lekker fris uitziet