De Voorzitter van 2023 tot 2026

21 jan 2023 22:19 - 21 jan 2023 22:24 #1 door Danny Engelman
De Voorzitter van 2023 tot 2026 werd gestart door Danny Engelman
Zou wat mij betreft het volgende moeten sturen:
  • Oprichten www.honda-allroad.nl
  • (domeinnaam hebben 3 vooruitziende clubleden 15 jaar geleden al geregistreerd)
  • Chapters/afdelingen voor typemotoren
  • Chapters krijgen deel-besturen
  • Elke zaterdag en zondag een Honda Allroad toerrit; met steeds focus op een type motor
  • Iedereen, ook niet leden, mogen deelnemen
  • Toerbokalen worden afgeschaft
  • Papieren Transalper stopt; geld gaat naar kwaliteit digi-zine
  • "Gamification" aanpak voor alle club activiteiten, met alles wat je doet voor de club scoor je punten
  • Top 5 leden mogen 5 andere leden aanwijzen die gratis mee mogen met het NTT
  • Forum gaat op de schop.. doet de TCN elke 7 jaar zo'n beetje, dus wordt weer tijd voor een kwaliteitslag

Moet er alleen nog een voorzitter gevraagd worden...

Danny@Engelman.nl 2x TA 600 'Betsy' klonen 'Dolly' en 'Triny'
Bewegend beeld: Ollroot 2013 && NZH Rit 2011 Eenmalige Varadero Ode

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2023 00:23 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic De Voorzitter van 2023 tot 2026
beste Danny,

In enkele ideeën zou ik me zonder meer in kunnen vinden, maar er zijn ook enkele waarmee je me zou moeten overtuigen in de trend van " heeft het nut of voelt het kut"

Ten eerste zou ik me afvragen of je nog mag spreken van een club waarbij iedereen er vrij toegang tot krijgt maw een lidmaatschap is niet meer nodig
ik vrees dat de basis voor je begroting er op termijn mee onder druk komt te staan.

Waarom zou je een toerbokaal af willen schaffen ?

Digi is niet voor iedereen wenselijk al heb ik wel begrip voor de beweeg redenen.
Persoonlijk vind ik het al erg jammer dat veel gedeeld word via facebook maar dat zal ik dan wel niet begrijpen maar voed daarmee wel de gedachte of we nog wel een website, clubblad of forum nodig hebben
Met wat jij noemt gamification, zie ik vooralsnog niet zo zitten,
Het lijkt me zeer ingewikkeld om tot een eerlijk en evenwichtig punten systeem te komen
Motorrijden en het delen ervan doe je uitsluitend voor je plezier en niet voor de eer en drang om een winnaar te willen zijn.
alle leden zijn gelijk met evenveel rechten ongeacht hun inzet of waardering
Met alles wat je als club organiseert is succes alleen mogelijk als deze aktiviteit door de leden gedragen word.

zij maken uiteindelijk het verschil tussen een flop of een succes
echter het succes moet je niet zoeken in het aantal deelnemers
de demografische verdeling van onze leden is divers en daarmee dus ook de keuze die de leden maken waar aan deel te willen nemen en waar niet

Een voorzitter met de juiste visie kan het verschil maken maar teveel verandering tegelijk kan ook tegen je werken.
al weet je dat pas wanneer je iets probeert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.216 seconden