Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
zelfde als op de motor zitten en bellen
Dat er brand kan ontstaan door een mobiele telefoon is wel het grootste broodje aap verhaal wat ooit is bedacht. Daar is uitvoerig wetenschappelijk onderzoek naar gedaan en het is gewoon onmogelijk dat daar brand door ontstaat. Die dingen vonken namelijk niet, die zenden en ontvangen straling die toch al in de lucht hangt.
Dat je als gevolg van statische ontlading door kunststof kleding of door wrijving tijdens het rijden een vonkje over laat springen bij aanraking van vulpistool met de tankrand is eventueel nog mogelijk. Maar ik heb nog nergens stickers gezien dat ik de tank alleen mag vullen wanneer ik in mijn blote kont kom voor rijden, nadat ik de motor heb ontladen aan een koperen strip.
explosie vrije telefoons
...toch heb ik een keer in België meegemaakt dat ik van de motor moest afstappen voordat ik mocht tanken, ivm statische elektriciteit, was het verhaal.
ergens heb ik het idee dat met die helm afzetten steeds ergere vormen begint aan te nemen, laatst weer ergens gehad die mensen verdienen mijn centjes niet, ik rij dan weg. ondanks dat als ik de klaphelm op heb, de helm eerst opklap en bij de J1 ik mijn vizier en zonnescherm opklap, om uiteindelijk eerst oogcontact te maken met de medewerker.