Goede mop

21 mrt 2011 21:23 #1 door Huib@1100
Goede mop werd gestart door Huib@1100
Gejat of niet, als het maar om te lachen is

Afschaffing Helmplicht :

In België is een sensationele beslissing genomen om de verkeersveiligheid te bevorderen.
De helm voor motorfiets, trike en bromfiets moet met onmiddellijke ingang worden vervangen
door een wollen muts. De Belgische TNO heeft een onderzoek gehouden naar de veiligheid
van de klassieke helm en de wollen muts. Wat bleek uit dit onderzoek dat 10 helmen en
10 wollen mutsen omvatte? Na het gooien van een 15 etage hoge flat waren de helmen kapot
en de wollen mutsen waren nog heel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2011 21:35 #2 door Streetbikertje
Beantwoord door Streetbikertje in topic Goede mop
brilF*CKINGjant 8)

Don't Drive Faster Then Your Gardian Angel Can Fly
...Burn rubber, Not your soul...
GO FAST!!!! or go home.....
Varadero XL 1000 V 2005 Spycker Kleuren
CBR 600 Hurricane 1990
1968 Mccormick D439
ALLEEN DEBIELEN RIJDEN OP 2 WIELEN

21 mrt 2011 21:42 #3 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Goede mop
Amaai, ik draag toch liever mijn botsmutske...

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

21 mrt 2011 21:46 #4 door SuperSeven
Beantwoord door SuperSeven in topic Goede mop
Begon ik nu net een beetje vertrouwen te krijgen in "die hollanders", krijgen we dit dan door de neus geboord...  :o ;)

21 mrt 2011 22:31 #5 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic Goede mop
zonde van mijn dure helm...        en als ik nou een wollen muts over mijn helm trek ?? 

21 mrt 2011 22:36 #6 door DeroMike
Beantwoord door DeroMike in topic Goede mop
Mwa... Over je helm weet niet hoor. Moet je wel een goede kleur hebben.

Maare... Onder je helm lekker warm!!
Alhoewel.. De lente is officeel weer begonnen vandaag, dus ook onder je helm niet nodig

21 mrt 2011 22:41 #7 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic Goede mop

Mwa... Over je helm weet niet hoor. Moet je wel een goede kleur hebben.

Gat in de markt:    wollen gele reflectie helm overtrekken...    :))   

21 mrt 2011 22:48 #8 door DeroMike
Beantwoord door DeroMike in topic Goede mop
Ha JA!

Een idee voor het 20 jarig bestaan! Het TCN logo erop, en uitdelen.  ;D

21 mrt 2011 22:49 #9 door cobramarw
Beantwoord door cobramarw in topic Goede mop

Begon ik nu net een beetje vertrouwen te krijgen in "die hollanders", krijgen we dit dan door de neus geboord...  :o ;)

Nie mee inzitten...
't Is hun fout niet, ze kunnen der niets aan doen  ;)

21 mrt 2011 23:05 #10 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Goede mop
de Postings gaan een beetje Offtopic  ;D

Dus bij deze maar weer het goede voorbeeld, deze keer over een Ollander he. ;)

Ik wil iedereen die wel eens bij de Ikea komt, waarschuwen voor  misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal  anderen, onlangs zijn overkomen.
Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Ikea in Breda maar let op: het schijnt ook elders in het land te gebeuren.

Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de  boodschappen aan het inladen bent.
Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen.
Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken.
Met een erg zielig, maar toch wel geloofwaardig verhaal, bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt.

Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten,  waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel.
Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft seks met je.
Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat.

Die van mij is afgelopen zaterdag, dinsdag, donderdag en vrijdag gestolen. Vrijdag zelfs twee keer! Woensdag kon ik helaas niet.

Dus wees gewaarschuwd!

Moet ik nou blij zijn dat ik motorrijder ben of is het gewoon spijtig dat ik geen auto meer heb.  :D

21 mrt 2011 23:15 #11 door SuperSeven

Dus bij deze maar weer het goede voorbeeld, deze keer over een Ollander he. ;)

Allez, 'tis u vergeven, we zullen de reeds geplande "no fly zone" boven Nederland afblazen  ;)

Moet ik nou blij zijn dat ik motorrijder ben of is het gewoon spijtig dat ik geen auto meer heb. 

Met drie op de motor en dan lekker ontdeugend zijn  ;D

21 mrt 2011 23:24 #12 door Huib@1100

Allez, 'tis u vergeven, we zullen de reeds geplande "no fly zone" boven Nederland afblazen  ;)

Weet niet of gij vleugels had, maar die Dero van mij kan hard maar vliegen nog nie

:angel: :angel:

22 mrt 2011 14:30 #13 door I'm a gone man...
Beantwoord door I'm a gone man... in topic Goede mop
Affijn, dan ook maar even een anekdote van onze vakantie afgelopen jaar in Oostenrijk:
Onder aan een alpenpas stopte een Belgische vrachtwagenchauffeur naast ons, hij had waarschijnlijk aan onze kentekenplaat gezien dat wij de Nederlandse taal machtig waren, en vroeg "Allez, weten jullie toevallig of er bovenaan de berg een gelegenheid tot keren is? Ik moet daar een vracht afleveren en daarna weer de berg af..."
Omdat wij onbekend waren in het gebied konden we de goede man geen antwoord geven, en wat schetst onze verbazing? De chauffeur keert onderaan de berg zijn vrachtwagen en rijdt de hele alpenpas achterstevoren omhoog!!
Eind van de dag, over toeval gesproken, rijden we op ongeveer hetzelfde punt weer terug naar onze camping, en waarachtig... daar komt de Belgische chauffeur weer de pas afgereden, en wederom achterstevoren!!
We konden het niet laten om de man even te wenken om te stoppen en te vragen waarom hij éérst die hele pas achterstevoren omhoog rijdt om vervolgens ook weer achterstevoren omlaag te komen rijden...  wat denken jullie wat zijn antwoord was?
"Awel, ge houdt het niet voor mogelijk, maar bovenaan de alpenpas was wel degelijk een mogelijkheid aanwezig om met mijn camion te keren!"
:)) ;)

22 mrt 2011 21:50 #14 door SuperSeven
Deel mee in de vreugde  ;D

Een Nederlander loopt langs het strand. Als hij in het water een zwemmer in moeilijkheden ziet, springt hij er in en redt hem. De zwemmer zegt: "Hartelijk dank. Ik ben geen mens, maar een goede geest. U mag twee wensen doen." "Da's mooi," zegt de Nederlander, "dan wens ik als eerste een fles jenever die nooit opraakt." De geest geeft hem een fles jenever. De Nederlander drinkt er uit en als hij naar de fles kijkt, zit 'ie nog helemaal vol. "Dat is fantastisch!" roept de Nederlander uit: "Doe mij er nog maar zo een!"

23 mrt 2011 09:56 #15 door I'm a gone man...
Een Belg is bezig met het leggen van een nieuwe parketvloer, een buurman staat erbij en kijkt ernaar.
Bij het vastspijkeren van de vloer gooit de Belg zowat de helft van de spijkers aan de kant, na elke spijker zorgvuldig gecontroleerd te hebben wordt ongeveer elke tweede spijker gebruikt, de rest verdwijnt zoals gezegd bij het oud vuil...
De buurman kijkt het tafereel een tijdje aan en vraagt: "Allez, buurman... waarom gooit ge nou ongeveer de helft van de spijkers aan de kant? Zijn die niet goed of wah?"
De Belg antwoord: "Juist buurman, ongeveer de helft van de spijkers heeft de spitse kant niet onder, maar boven zitten... daarom zijn die niet geschikt om de vloer vast te timmeren..!"
De buurman kijkt verbaasd en roept: "Maar jong, ge hoeft die spijkers daarom toch niet weg te gooien! Als ge ooit in uw leven nog een keer een plafond moet repareren, dan kunt ge die foute spijkers toch daarvoor gebruiken..!"

23 mrt 2011 15:24 #16 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Goede mop
Waarom verwisselt een belgische moeder slechts 1x per maand de luier van haar baby?
Op de verpakking staat: tot 10 kg

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

23 mrt 2011 16:56 #17 door I'm a gone man...
Een Belg staat om de bekende en droevige reden voor de hemelpoort... daar aangekomen ziet hij echter dat er twee ingangen zijn, ééntje met het opschrift "hier de mannen die thuis niets te zeggen hadden" en één poort met het opschrift "hier de mannen die het thuis voor het zeggen hadden".
Nodeloos te zeggen dat voor het eerste poortje een zeer lange wachtrij staat, voor het tweede poortje... juist... niemand..!
De Belg bedenkt zich niet lang en loopt meteen door naar het tweede poortje.
Daar aangekomen staat Petrus, die zegt: "Ah meneer, U bent één van de weinigen die thuis wat te zeggen hadden, welkom bij deze poort!"
Waarop de Belg antwoord: "Ah neen, da's nie waar meneer, mijn vrouw zei me dat ik deze poort moest nemen..."
:))

23 mrt 2011 21:22 #18 door Huib@1100
Het wordt een soort Nederland - Belgie Topic.
Weet niet of dit het " club-gevoel" ten goede komt  ???

Laats was ik in België en zag, terwijl ik stond te wachten, een Belg die zijn woning aan het schilderen was. De man stond boven op een ladder te schilderen en elke keer als zijn kwast leeg was klom hij naar beneden en doopte zijn kwast in de verfpot die beneden op de stoep stond.
Had dat een tijdje had aangezien en denk ga het toch eens vragen:
"Zeg meneer, u kunt de verfpot toch veel beter mee naar boven nemen? Dan hoeft u niet steeds naar beneden om uw kwast in de verf te dopen."
De Belg kijkt me aan en zegt:
"Allé he, dat zal niet gaan hè. Dit is grondverf."

;D ;D

SVP de volgende mop weer over een ollander, dan blijft ea een beetje in evenwicht :D

23 mrt 2011 22:39 #19 door SuperSeven
Een Belg staat 's morgens op en gaat eieren rapen in zijn tuin. Hij raapt ze op en ziet dan dat er een ei bij de buurman is terechtgekomen (De buurman is een Nederlander), de Belg doet aanstalten om het ei uit de tuin van de Nederlander te halen, maar deze ziet dat en is daar helemaal niet tevreden over, want alles wat op zijn grondgebied ligt is zijn eigendom (Dat denkt hij althans). Zegt de Belg: "We zullen er een wedstrijd om doen". De Nederlander gaat ermee akkoord, in de wedstrijd draait het erom elkaar om de beurt in het kruis te trappen en de eerste die het uitschreeuwt van de pijn heeft verloren. "'t is goed", zegt de Belg, "ik zal beginnen te trappen". De Belg trapt heel hard in het kruis van de Nederlander, de Nederlander maakt alle danspassen van de wereld maar doet zijn mond niet open. Na een kwartier bijkomen zegt de Nederlander "Nu is het mijn beurt". Zegt de Belg: "'t is al goed, je mag het ei houden!!".

23 mrt 2011 22:55 #20 door Huib@1100
Wat een wijsheid bij onze Zuiderburen.

Was Einstein ook een Belg ?

;D ;D

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.194 seconden