adventure weekend B4B

08 aug 2011 12:06 #1 door iron gonzo
adventure weekend B4B werd gestart door iron gonzo
dit weekend was terug het adventure weekend van B4B.
zoals je eerder al kon zien (ander topic) heb ik nog snel wat koffers gemaakt en op de transalp gemonteerd.
daar toegekomn kon ik vrijdag avond direct aanschuiven aan de BBQ, nog voor ik mijn tentje installeerde.
Bijlage:


dan plaatsje uitgezocht en tentje opgebouwd.
Bijlage:


lucht matrasje met compressortje opblazen
Bijlage:

Bijlage:

ziezo klaar om er eens in te duiken op een onveroorloofd uurtje met de nodige biertjes in het lijf.

de route werd nog besproken en op de GPS geladen en de weide kwam goed vol te staan, ook uit het verre Nederland waren er afgekomen.
Bijlage:

Bijlage:

tijd om het kampvuurtje in gang te steken en de nacht met stoere verhalen te doorkomen
Bijlage:

uiteindelijk in tent beland rond 03.00uur  ???

zaterdag morgen een lekker ontbijt
Bijlage:

en nog meer volk...veel "grenslandrijdres"
Bijlage:

tevens is er voorzien in een baan rit, voor gewone motoren en die wou kon proeven van het ALL-ROAD.
Bijlage:


en weg zijn we...
Bijlage:

Bijlage:

zoals je ziet is mijn spiegel aan dingelen door een tractor die mij (in het begin van de rit) gewoon effe van de baan reed en ik den decor ben ingeduikeld.
gelukkig is dat de enige schade, Boertje kon het blijkbaar niet verdragen dat we over een gravelweg reden, waar hij ook door moest met zijn tractor.
Bijlage:

geniet nog maar wat nu van de mooie baantjes...
Bijlage:

Bijlage:

Bijlage:


op de middagstop was de bediening lekker en het broodje ook  8)
Bijlage:

Bijlage:


daar gaan we weer voor deel 2
Bijlage:

Bijlage:


ongeveer halverwege pech met de transalp.
koppelingskabel doorgetrokken. ik had al een gevoel dat er iets mis was met koppeling. Nog voor vertrek aales nagekeken en niets gezien van braak aan de kabel, dus dacht ik dat de koppeling zelf was en die ging dan vernieuwen nadien. Bleek nu toch dat de kabel zijn beste tijd heeft gehad.
Bijlage:

effe chekken en we zitten 18km van de boerderij waar we verblijven. 1 iemand bleef bij mij. we duwden de trans en dan schakelen in 2de zo al rijden en zo weinig mogelijk stoppent naar de boerderij. uiteindelijk heeft hij maar 4 keer moeten effe duwen
op zaterdag zijn de meeste motorwinkels open en in de buurt dus achter een universele vervanging. dit gemonteerd en transje terug baanvaardig.
tijdens de montage hoort er uiteraard een biertje bij
Bijlage:


de meer ervaren off-road rijders hadden er nog een lusje bijgemaakt en 't was soms een beetje vettig
Bijlage:

de dames begonnen aan de paella, terwijl wij ons opfristen en de nodige verhalen begonnen vertellen met een lekker biertje
Bijlage:

'T eten is gereed en warm...tevens erg lekker en de maagjes werden rijkelijk gevuld
Bijlage:

Bijlage:

iedereen hielp waar hij kon om alles terug proper te krijgen.
Bijlage:


als alles was opgeruimd, werdt het kampvuurtje terug aangestoken en met wijn en bier heb je veel plezier

Bijlage:

Bijlage:

sommige namen het bier drinken met een ritje iets te hevig op
Bijlage:

vrouwtje lusten ook ene glaasje...
Bijlage:

voor de Nederlanders was er een klein fleske trappist bier mee, met het nodig % alcool
Bijlage:

er wacht gelachen en gezeverd en om 04.00uur hebben we dan ons nestje opgezocht.
de volgende ochtend een lekker ontbijt
Bijlage:

tentjes werden opgekraamd, de boel opgekuist en 't ADV weekend zat er op.
Bijlage:

Bijlage:





When i was born the devil looked up and said: shit he's here.
www.bikers4bikers.eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 aug 2011 12:14 #2 door iron gonzo
Beantwoord door iron gonzo in topic adventure weekend B4B
meer foto's klik op de foto en je komt in het album terecht.
meer filmpjes en foto's vind je hier terug hier klikken

When i was born the devil looked up and said: shit he's here.
www.bikers4bikers.eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden