Gisteren is het bij mij geknapt...

15 mrt 2012 22:14 #1 door Bono
Gisteren is het bij mij geknapt... werd gestart door Bono
Vanmorgen heb ik mijn TCN lidmaatschap opgezegd. Ik herken me niet meer in de TCN, waar ik 12 jaar geleden lid van ben geworden. Ik heb heel veel plezier gehad en heb hierdoor (nog steeds) goede contacten gekregen (waar een TCN lidmaatschap niet voor nodig is). Er zal verder weinig veranderen denk ik. Maar op het forum zal ik minder actief zijn.

Ik wil jullie bedanken en veel succes wensen.

Han.

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2012 22:27 #2 door frankie
Beantwoord door frankie in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Jammer Han.....dat het zover heeft moeten komen.
Ik begrijp je beslissing heel erg goed.
(Hink ook vaak met dezelfde gedachte om op te zeggen)
Ik zie je binnenkort !! ;)

JIJ bedankt en succes

Groet
Frankie

"10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash........now we have no Jobs, no Hope and no Cash"

15 mrt 2012 22:32 #3 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Han ik vind het serieus jammer.
Ik hoop dat je voor het eind van het jaar je nog bedenkt.
Zo niet toch nog veel plezier met je AT en ik hoop je dit jaar tijdens ritten nog te treffen.

15 mrt 2012 23:09 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Han, wat doe je nou  :o

Dit forum is niet 'de TCN' !!!!
Waar ik mee wil zeggen dat je je niet gek moet laten maken door wat hier soms gebeurt.
Denk aan al die leuke tochten en evenementen waar je wél veel plezier hebt met je clubgenoten.
Neem een poosje afstand van het forum, maar blijf lekker naar de dagen/weekenden van de club komen alsjeblieft  8)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

15 mrt 2012 23:20 #5 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Ja joh, er gebeuren veel ergere dingen in de wereld.
Laat je niet kisten door een paar ontevreden doordrammende piepers. (of bedoel je iets anders en hoor ik de klok luiden
en weer is die klepel weg).
Waarom ik nog lid ben? Ik heb geen idee. Misschien voor het geheel, dat ik er toch nog bij hoor, op afstand, maar toch.

16 mrt 2012 08:26 #6 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Hoi Han,

Hebben niet zoveel contact gehad, wel een keertje via de STO, maar toch... Waarom je lidmaatschap opzeggen?
Begrijp dat het te maken heeft met de enquête en het draadje wat Menno hierover heeft gestart...?

Vergeet niet... dat in een beleving van een 'bepaalde' sfeer iedereen (jou- en mij incluis) zelf ook een rol heeft.

Ik zou er nog een nachtje over slapen... Het wordt weer mooi weer, we kunnen weer lekker gaan rijden!  ;)
Maar net als René ben ook ik al een hele tijd lid. Heb de TCN zien groeien, zien bloeien. Mensen zien komen, en mensen zien gaan.

Maar nooit heb ik het voor mijzelf toegelaten, mijn lidmaatschap op te zeggen door zaken die door andere mensen (zoals sfeer?) op de TCN of op mij worden afgedwongen.

Daarvoor vind ik mijn persoonlijke TCN beleving te belangrijk! ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

16 mrt 2012 11:05 #7 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
We hebben als STO natuurlijk ook gereageerd maar niet publiekelijk.
Ook wij zijn van mening dat het geen reden hoeft te zijn om op te stappen. Maar ieder is natuurlijk vrij hierin.

Als een van de 5 heroprichters van de STO zou het heel jammer zijn.  Dus Han, slaap er nog een nachtje meer over.  ;D
Tot gauw

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

16 mrt 2012 11:37 #8 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Gisteren is het bij mij geknapt...

Begrijp dat het te maken heeft met de enquête en het draadje wat Menno hierover heeft gestart...?

Om misverstanden te voorkomen: Menno stelt een goede vraag m.b.t. de invulling van de enquête. Heel goed. Helemaal terecht. Hij kreeg een antwoord en het is klaar. Prima.

Echter HIERNA begon het en vormde zich voor mij een druppel...

-- Han --

16 mrt 2012 11:50 #9 door Peter
Beantwoord door Peter in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Je onvrede is in mijn ogen geheel terecht en begrijpelijk, maar ik denk dat je, gezien de reacties die het gezeur waar jij je aan stoorde bij de meeste anderen opriep, je hier helemaal niet alleen in staat. Sterker nog, Menno heeft de enige juiste stap genomen door het gewoon de nek om te draaien.

Volgens mij zie je daar een kentering in, de jeremiades waarin mensen vooral zichzelf centraal stellen worden niet meer geaccepteerd. Wat je uiteindelijk ook mag besluiten, ga niet te snel weg!

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

16 mrt 2012 11:57 #10 door roland65
Beantwoord door roland65 in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Misschien dat dit nog een beetje helpt? ;)

16 mrt 2012 19:03 #11 door Biker000
Beantwoord door Biker000 in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Ik weet niet of Paul Young nu de beste is :D

Misschien deze:[youtube]
[/youtube]

Het is niet de bestemming, maar de motorreis waar het om gaat.
-Transalp XL600v
-Africa Twin RD07

16 mrt 2012 19:51 #12 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Opzeggen is voor mij geen optie. Dat is voor iedereen persoonlijk.
Dat er hier een paar egotrippers zitten is wel duidelijk maar niet het
toonbeeld van de Ras TCN'er.
De echte TCN'er is een rustig persoon die open staat voor ideeën van anderen,
niks opdringt aan anderen en plezier heeft in het leven en dat van anderen.

Degene die zich hierdoor aangesproken voelt als EGO tripper moet maar eens nadenken
of er niet ergens anders op het internet een plaats is om al die onzin te plaatsen.

Alle anderen zie ik graag hier en op 1 van de tourritten van onze
zo gezellige club van motorrijders.

Grtz,
marco

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

16 mrt 2012 20:01 #13 door Hans Schaap
Beantwoord door Hans Schaap in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Han

Ik begrijp jouw gevoel.
Ook ik lees steeds minder topics, zodra het gezeur begint stop ik met lezen.
Reageren doe ik steeds minder.

een normale vraag stellen is erg lastig omdat het meestal eindigt in iets wat je nooit hebt bedoelt.
Maar ik sluit mij ook aan bij een aantal sprekers voor mij.
Het forum is maar een klein deel.
De ritten, de weekenden, de sleuteldagen, de gezelligheid dat is voor ons ( Marie Louise en mijzelf) de TCN.

En veel van de mensen die actief zijn op het forum zijn niet actief op de motor.

Ik respecteer en begrijp jouw keuze.
Ik hoop dat we elkaar dit jaar nog eens tijdens een rit treffen, kunnen we in ieder geval nog even face to face gedag zeggen.

Groet Hans

16 mrt 2012 22:58 #14 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Het is altijd jammer als er iemand de club verlaat. Maar als de reden daarvoor is dat je je niet meer kunt vinden in wat er gezegd (geschreven) wordt op het forum, dan is dat helemaal jammer. Ik heb helaas dat draadje even gemist, of in ieder geval het ontsporen ervan. En je bent ook niet de eerste die om die reden opstapt. Dat geeft toch wel een beetje aan dat we er met zijn alleen niet meer in slagen om het gezellig te houden. Dat vind ik zorgelijk.

Aan de andere kant moet ik ook even terugdenken aan de rit van afgelopen zondag. Volgens mij is er daar geen onvertogen woord gevallen. Voor mij is dat veel meer de echte clubmentaliteit.

17 mrt 2012 00:03 #15 door GS Allroad
Beantwoord door GS Allroad in topic Gisteren is het bij mij geknapt...

Aan de andere kant moet ik ook even terugdenken aan de rit van afgelopen zondag. Volgens mij is er daar geen onvertogen woord gevallen. Voor mij is dat veel meer de echte clubmentaliteit.

Op het forum roept iedereen lekker veilig achter zijn computer op verschillende topics bepaalde soorten bullshit,maar hetzelfde zeggen bij een rit of evenement waar een topic starter bij aanwezig is,is er dan waarschijnlijk het lef niet voor.

Ik neem een voorbeeld aan mezelf voor het openen van een topic over een toerrit die ik zelf organiseer,dan wordt er ook vanalles geroepen.

Maar diegene die wat posten was ook aanwezig op de sleuteldag van 4 Maart,GEEN WOORD!!

Nu ben ikzelf een persoon die zich niet in een hoek laat drukken,maar ik ben er één die er hard tegenin gaat,en dat is misschien op het forum moeilijk te pijlen.

BMW R 1100 GS  1996

17 mrt 2012 12:02 #16 door kees
Beantwoord door kees in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Mensen die zichzelf internetheld durven noemen..

Ik heb geen flauw idee wat er aan de hand en hopelijk heb ik er niets mee van doen.

Maar, als dat gevoelige onderwerp tijdens een clubdagje was aangesneden, was het wellicht ook wel ontspoord hoor.

Jammer dat Han opstapt. Hij komt op mij over als een altijd correct mens en bijvoorbeeld ook altijd zo post.

Gaat je goed, jong  ;)

18 mrt 2012 23:45 #17 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Gisteren is het bij mij geknapt...
Erg jammer om te horen  :(
Ik kan me het, helaas, ook wel voorstellen maar gelukkig is de club is 't eggie veel leuker als het forum de laatste (lange) tijd is.
Voor leden die veel op het forum zijn (cq. waren) is de lol inderdaad een stuk minder geworden.

Geniet iig van je Twin en als je ooit problemen/vragenhebt weet je ons te vinden!! (en niet overstappen naar die Tenere natuurlijk  ;))

Liberté - Egalité - Fraternité

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden