Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Club elkaar wél degelijk de waarheid durven zeggen zonder zich te verschuilen achter een vaag annoniem digitaal avatartje..
Gedrag in de echte en de digitale wereld kunnen niet van elkaar worden gescheiden...
Natuurlijk hebben actieve forumleden die 'delen' een fixe streep voor (ook als ze idolaat zijn van een bepaald product - dat zijn we overigens allemaal anders zouden we niet op een merk-type gerelateerd forum zitten, Lennert! ;D ) maar denk dat de tijd rijp is dat ons bestuur zich maar eens over het Forum gaat uitlaten:
- Is dit forum een product / middel / orgaan van de Transalp Club Nederland of niet?
En daarin zit 'm het verschil met de Transalpclub 'live': ik vind nml (Tja, Marcel, kom ik weer met een uitgesproken mening...) dat de leden van de Transalp Club elkaar wél degelijk de waarheid durven zeggen zonder zich te verschuilen achter een vaag annoniem digitaal avatartje...
schrijf je tegenwoordig met wit Bram
En daar laat ik het nu maar ff bij... Voorlopig.
Het TCN ledenonderzoek, wat voornamelijk door leden die het forum bezoeken is ingevuld was volgens mij erg duidelijk. Slechts 8 van de 68 leden was van mening dat niet leden zouden moeten betalen voor het forum gebruik. Het iedere keer weer oprakelen van dergelijke persoonlijke stokpaardjes vind ik abject (o.a. smakeloos) en narcistisch (.......) van aard.