De snelheid waar mee gereden wordt vindt ik niet het probleem. Iedereen heeft een andere sneheid beleving tenslotte. Maar als er in een mooie rit zo als de winterrit van afgelopen januari , ff ergens gestopt kan ( hoeft niet ) worden om evt. iets te drinken/eten of iets te bekijken ( een honda dealer bijvoorbeeld )
De functie van voorrijder is zeker niet simpel. En in grote groep rijden is ook niet mijn ding. Rij in Belgie regelmatig met gepijlde routes, waar je tevens ook nog een garmin route erij kunt krijgen als je dat wilt. Op deze manier is er voor iedereen iets en kan iedereen in zijn eigen tempo rijden. Uieraard is het wel extra werk om de route vooraf nog een te rijden en overal de pijlen op te hangen. Maar als je dit 1 dag op voorhand doet , kun je ook de route nog checken op evt. problemen en aanpassen waar nodig.
Het uitzetten van een route lijkt me wel een uitdaging, heb nog niet veel ervaring met navigatie, maar ga dat nog wel onder de knie krijgen denk ik. Ga het er nog wel eens met Waffie over babbelen