Leuke thuiskomst als je onze geliefde én gewaardeerde Transalper op de deurmat vindt! Maar was de kopij dit keer echt zo weinig dat de artikelen 2x gepubliceerd moesten worden?
Eneh Jan aka mr. Voorzitter: je hóórt gewoon het voorwoord te schrijven. Ook als bankzitter, dus je niet gaan drukken!
Je hebt een misdruk...
is over 40 jaar zeker het dubbele waard
Het is al net zo gesteld met de clubactiviteiten. Te weinig deelnemers, te weinig interesse, te weinig animo.
Zo doorgaan
Is dit wat we willen,????
Ik denk het niet.
Ik nodig ieder TCN lid hierbij graag uit om ideeën, zienswijze of commentaar te geven op dit stukje.
Het liefst natuurlijk positieve, maar kritiek is ook welkom, mits we daarmee de boel weer echt draaiend krijgen.
Wakker worden TCNérs
Eneh Jan aka mr. Voorzitter: je hóórt gewoon het voorwoord te schrijven. Ook als bankzitter, dus je niet gaan drukken!
Als ik het goed begrijp in zijn voorwoord, mogen van Jan geen column meer in de Transalper verwachten, zoals in het verleden met enige regelmaat verscheen, omdat hij dat als voorzitter niet gepast vind. Maar zal hij wél gewoon het voorwoord blijven schrijven
Correct me if i'm wrong Jan!
Grtz,
René
kleinschalige activiteiten te leiden. Daar is niets mis mee.
Zou zelf nog een stukje schrijven over mijn America reis.... dat had er in kunnen staan.
En als ex-redactielid hou ik altijd m'n kleine oortjes en forum-oogjes open voor potentiële clubblad verhalen.
Gelukkig zijn er ook nog mensen die de transalper wel waarderen en blij zijn als ze dat stukje leesvoer thuis op de mat vinden, een clubblad is anders als een site of forum toch een beetje de lijm tussen de leden onderling
en dat mag misschien raar klinken maar velen zullen alleen lid zijn om de transalper te mogen ontvangen.
Dus laten we dit blad gewoon in ere houden het is gewoon een mooi clubblad waar menige club een voorbeeld aan mag nemen.