Moed houden Felix.
Zelfs hier in het wilde westen stopte de postkoets pas laat in de middag
Heb alleen het geluk dat ik al een sneak preview had gezien
ik kan oprecht zeggen dat ik De Transalper een leuk blad vond - en altijd even blij was als hij op de mat viel!
Digitaal is ook maar zo digitaal joh.....
Hulde aan iedereen die er een berg tijd en moeite instopt om dat blad te vullen - zowel redactie als schrijvers.
Als je enkel de kachel aansteekt met dat blad; en ook constant vuur stookt op 't forum en vergadering is het misschien slim om een andere hobby(-club) te zoeken?
Bij een andere club waar ik lid van ben waren ook mensen met zulke ideeën als een digitaal clubblad.
Deze mensen hebben nu een bestuursfunctie bij die club en de club is op sterven na dood.
Wil je dat bij de TCN ook bereiken ga dan zo door....................
Ben het met dropke eens, ik wacht altijd met smart op de papieren versie,
Maaaaaaaaar moet Hij wel komen, want ook nu weer, net als de vorige, hij is er dus niet!!!!!!!!!!
En dus ben ik blij dat er ook een digitale versie is
NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu
Hé maat, dat was schrikken toen ik jouw motor zag hoe is het nu met je, al bekomen van de schrik?
Ja ik woon over de grens maar ze hebben hier een wel zeer slecht functionerende Postkoets (of het personeel)
en er verdwijnt mij een beetje te veel om het normaal te noemen, het begint op te vallen. Iemand is zijn zakken aan het vullen heb ik het idee
NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu
Mensen jullie geloven het niet maar zo juist heeft de Postkoets hier m'n voordeur gevonden,
Heeft even geduurd maar dan heb je wel je Transalper (eindelijk)
Ik heb werkelijk geen idee waarom dat zolang moet duren, in NL heb je hem de volgende dag in huis,
Maar met het overschrijden van de grens beginnen de problemen.
Maar goed IK HEB HEM en ben er weer blij mee. ;D ;D
NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu
Felix, het is dan even wachten maar dan ben je er zeker ook 2x zo blij mee met je papieren exemplaar.
Altijd leuk om te horen dat mensen het waarderen.
groet vanuit de achterhoek Marcel
Nee dit was de nieuwste, die van twee maanden geleden is denk ik per voettocht zoek geraakt.
Gelukkig kon ik hem wel digitaal lezen.
Maar het is en blijft zeer irritant dat er constant post kwijt raakt hier > >
NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu