ik stop er mee

28 nov 2014 00:15 #1 door xrvtuur
ik stop er mee werd gestart door xrvtuur
Een jaartje of 13 geleden lid geworden van de TCN omdat ik een Africa Twin had en mijn vrouw een Transalp, een aantal mooie ritten gemaakt, diverse ITT mee gemaakt. En aardig wat afgeluld hier op het forum.  In 2004/05 lymfeklierkanker gehad en ernstig ziek geweest, ik heb toen van een aantal leden flink steun gehad en dat die AT in de schuur stond te wachten heeft me ook door die klote tijd heen gesleept, ik moest en zou weer gaan rijden. Nu voelt het al een tijdje niet meer goed en het topic "forum sfeer" is de bekende druppel voor mij....er zijn mensen hier die het  motorclub gevoel heel erg anders beleven dan ik en ik wil daar niet meer mee in dezelfde club zitten,  ik ben het gewoon beu, ook die stomme discussies over niks. Ook kan ik vanwege werk niet veel ritten mee rijden, en zijn de ritten voor mij vaak ver weg en wordt het dus duur. Dus heb ik besloten om mijn lidmaatschap vandaag op te zeggen en hier op het forum nergens meer op te reageren. Het was lang leuk, iedereen bedankt daarvoor. Ik wens iedereen een gezond leven en veel spannende kilometers.

Groet, Arthur.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 nov 2014 00:29 #2 door len_tour
Beantwoord door len_tour in topic ik stop er mee
Ik wens je ondanks dat we soms botsen veel fijne kilometers op je Varadero. Van mij hoef je niet weg en mocht je in het hoge noorden geraken staat er zoals eerder gezegd de koffie klaar en evt gpx-tracks of een gids.

Groeten,
Lennert

As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

28 nov 2014 00:56 #3 door kees
Beantwoord door kees in topic ik stop er mee
Klets niet, Tuur!

Morgen wordt je weer wakker uit die boze droom  :)

28 nov 2014 07:34 #4 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic ik stop er mee
H3t ga je goed Tuur!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

28 nov 2014 08:07 #5 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic ik stop er mee
Spijtig.......  Dat een goedbedoeld topic dit effect heeft  >:(

Het ga je goed Arthur! We komen elkaar vast wel weer tegen  8)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

28 nov 2014 10:26 #6 door Robertehv
Beantwoord door Robertehv in topic ik stop er mee
Eigen keuze Arthur, maar wel jammer om 13 jaar lol en fijne ervaringen gedag te wijzen alsof het er nooit is geweest.

Wat ik me bij dit alles afvraag, niet alleen in dit topic maar ook in alle andere waarvan iedereen wel weet welke ik bedoel, als die discussies nou eens in het echt, aan een tafel of hangend bij je motor bij een pauze tijdens een rit, werden gevoerd, zou dan de emotie ook zo hoog oplopen? Zouden mensen dan ook aan het einde van de rit zeggen dat ze hun lidmaatschap opzeggen?

Nee, natuurlijk niet.

Op een of ander manier zijn omgangsvormen op fora anders dan in de normale wereld, daar maak je met smileys geen normale conversatie van.

Voor je iets post, lees het eens hardop voor alsof de persoon waarop je reageert voor je staat, druk pas op verzenden als je tevreden bent over wat je dan hebt aangehoord.

KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

28 nov 2014 10:44 #7 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic ik stop er mee
Beste xrvtuur.

Ongelooflijk zonde dat mijn topic je tot dit besluit doet komen,

Veel mooie en ik hoop gezonde km's gewenst,

Groet Caspar

Edit: van hoef je ook echt niet weg!

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

28 nov 2014 14:40 #8 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic ik stop er mee
Jammer en maakt niet uit wat we er van vinden. Jouw keuze, zou echter nooit de mijne zijn (lees: de reden).

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

28 nov 2014 16:48 #9 door dropken
Beantwoord door dropken in topic ik stop er mee
Jammer dat het zo gaat voor jou, maar ik snap die praat hier negatief niet zo goed, hier in het Oosten hebben we een prima club en als ik andere leden uit de rest van het land tref is het ook altijd een grote leuke gezellige boel, dat is in mijn beleving heel anders dan het forum, dat gebruik ik met een hele andere insteek en lees het met een super grote korrel zout wat sommige forumleden (dat zijn niet altijd clubleden) schrijven.

28 nov 2014 18:17 #10 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic ik stop er mee
Arthur, ik hoop dat je het forum stiekem wel blijft lezen. Ook al reageer je niet. Dikke kans dat er nog wat verandert de komende tijd en je het heel misschien toch weer leuk gaat vinden!

Bedankt voor al je input en misschien lopen we elkaar nog eens ergens tegen het lijf...

“Never Stop Exploring”

28 nov 2014 20:30 #11 door ron overkleeft
Beantwoord door ron overkleeft in topic ik stop er mee
Super jammer Arthur, je weet veel over Varadero,s we zullen het nu zonder
jou kennis moeten doen. Bedankt voor al je info.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.226 seconden