TCN revisited

28 feb 2015 20:55 - 28 feb 2015 21:06 #1 door RuuJan
TCN revisited werd gestart door RuuJan
Tja, het is alweer een poosje geleden dat ik actief was binnen de club. Op de een of andere manier komt het er gewoon niet van. Ik heb twee opgroeiende dochters en mijn partner draait vaak nachtdiensten. Verder ben ik nog altijd actief op het hockeyveld, zowel bij de meiden als ikzelf. Nou ja, min of meer dan. Afgelopen jaar werden we landskampioen, maar dan wel bij de vijftig plus, dus nou ja, het is niet echt meer topsport.
Anyway, sinds afgelopen jaar werk ik  voor een ander actief TCN-lid en dus komt de club en haar leden regelmatig ter sprake. Nu was ik toe aan nieuwe laarzen en voor de meiden wilde ik een nieuwe helm, en dus was de gang naar de motorbeurs eigenlijk vanzelfsprekend. Ook al omdat ik de domtoren van Utrecht vanuit mijn slaapkamer kan zien, dus het  is ook geen wereldreis. En dus besteeg ik op donderdagmiddag mijn oranje-zwarte tweewieler en toog ik naar de jaarbeurs, waar ik met Joris had afgesproken

Na een paar stands hadden we toch een prachtige helm (wit met paarse bloemen, meiden hè), een paar schoenen, een minidopsleutelset en een paar mooie laarzen gescoord en  belandden we bij de stand van de TCN. Tja, dat voelt dan toch vertrouwd. Terwijl ik op de fotocollages stond te kijken of ik er misschien ergens bij stond, zag ik vanuit mijn ooghoeken ineens mijn eigen giechel voorbij komen op de videopresentatie. Dat was in een lustrumjaar aan het Ronostrand ergens in Drente.

Geweldig, wat leuk om iedereen weer eens te zien. Ik heb me voorgenomen om volgende week ook de opstaprit mee te rijden, maar ik moet even wat regelen, want ik wordt ook op het veld verwacht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2015 21:02 #2 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic TCN revisited
Gast! Ik mis je! Hoop je dit jaar weer te treffen ergens, ff bijpraten!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

28 feb 2015 21:07 #3 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic TCN revisited
Ja, ik begreep dat jij er op vrijdag was. Jammer, maar dat maken we goed.

28 feb 2015 21:50 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic TCN revisited
Hi Ruud  :). Welkom terug hiero  8)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden