Steun William, want opgeven is geen optie!

13 nov 2015 14:30 #1 door Arjen

Ons zeer gewaardeerde clublid William Zomer gaat op 1 juni 2016 proberen de "Alp d'Huzes" te beklimmen. Samen met Linda Baars vormt William "Team Stampertjes".

William over zijn deelname:

"Ik leef al een jaar met Kanker. Een jaar waarin heel veel is gebeurd en op me af is gekomen. Een jaar wat mij ook heel veel heeft gebracht. Een jaar waarin ik heb geleerd dat opgeven geen optie is.

Ik voer gesprekken met mijn kinderen die ik nog nooit gevoerd had of zou hebben. Ik sport iedere dag minimaal een uur in het zwembad. Ik kom weer normaal buiten zoals iedereen.

En ik heb me dus opgegeven om de Alpe d´HuZes  op te lopen, samen met Linda Baars die eigenlijk een jaartje wilde overslaan. Maar toen ik zei dat ik ook omhoog wilde, zij zei direct dat ze dan met mij mee omhoog gaat! Fantastisch hé?

Dat wordt dus kilometers maken."

Alpe d’HuZes is een actie waarbij deelnemers hardlopend, wandelend of fietsend onder het motto ’opgeven is geen optie’ op een dag tot maximaal zes keer de legendarische Alpe d’Huez beklimmen om zo veel mogelijk geld in te zamelen in de strijd tegen kanker. Met de opbrengsten wordt wetenschappelijk onderzoek naar kanker ondersteund, met als doel de ziekte onder controle te krijgen, zodat er in de toekomst niemand meer doodgaat aan kanker.

Steun William! Doneren doe je via deze link:
deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/williamzomer

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2015 23:33 #2 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
Beste TCNers,

Arjen heeft op mijn verzoek dit topic gemaakt.
Omdat ik het zelf moeilijk vindt dit hier te posten.
Echter vind ik nu dat ik zelf moet reageren.
Wie interesse in mijn verhaal kan dat lezen op mijn blog pagina http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/williamzomer#blog
Mijn motivatie om mee te doen aan dit evenement is:
[color=rgb(85, 85, 85)]KANKER? Ja, dat is vervelend voor diegene en vervolgens ga je verder waarmee je bezig bent. [/color][color=rgb(85, 85, 85)]Ook ik dacht en deed zo!Totdat ik er zelf mee werd geconfronteerd. Dan pas kom je tot de ontdekking wat het is om KANKER te hebben. De onderzoeken, de onzekerheid, de spanning van wachten op uitslagen. Maar het ergste nog, het onbegrip en harte loosheid van mensen om je heen, en in je omgeving. Omdat zij niet weten wat het betekend KANKER te hebben, maar er fysiek gezond uit te zien.Ben ik nu Hypocriet? Ja zeker, puur door onwetendheid. Ik wist niet wat het was om als kanker patiënt door het leven te gaan.Nu wel. Zeker in mijn geval als je toekomst onzeker is omdat ik niet meer zal kunnen genezen... Wat het psychisch met je doet... Het gevoel te hebben je steeds te moeten verantwoorden / verdedigen naar mensen die zeggen; maar je ziet er hartstikke goed uit... Ze moesten eens weten!Alle bijkomende lichamelijke ongemakken. Het verdriet bij je familie. De "pijn" bij de gedachte aan het moeten missen...Dat was vorige keer. NU wil ik zelf mee die berg op lopen. Waarom?Is Kanker te genezen? Ja, sommige soorten wel, maar nog steeds is er onderzoek- heel veel onderzoek nodig om meer soorten kanker te kunnen genezen. Daar is geld voor nodig, veel geld. Misschien komt een genezende medicatie voor mij te laat, maar dan heb ik er toch alles aan gedaan om mijn steentje bij te dragen.En daarom loop ik zelf de berg op, om bij te dragen aan onderzoek naar genezing van kanker. [/color]
[color=rgb(85, 85, 85)]William.
http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/williamzomer
[/color]

22 nov 2015 10:33 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
Succes gewenst William  8) Bijdrage gedaan  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

22 nov 2015 10:50 - 22 nov 2015 10:53 #4 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
Heel veel suc6 William en we blijven je volgen.

Marien en Joke

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Bijlagen:

22 nov 2015 14:24 #5 door Rob de Bob
Beantwoord door Rob de Bob in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
Moedig William. Heel veel sterkte en succes!

23 nov 2015 21:49 #6 door Menno
Beantwoord door Menno in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
Respect voor je blog en sterkte met de strijd.

23 nov 2015 22:51 #7 door Bill

27 nov 2015 20:13 #8 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
Done

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

03 dec 2015 14:45 #9 door Africaanse Twins
Beantwoord door Africaanse Twins in topic Steun William, want opgeven is geen optie!
sterkte en ga aan de canabinoide olie, helpt goed.

15 dec 2015 20:19 #10 door Bill
Bijlagen:

28 jan 2016 17:30 #11 door Bill

11 feb 2016 21:26 #12 door Bill
[color=rgb(20, 24, 35)]Ik heb mijn blog net bijgewerkt.
[/color][color=rgb(59, 89, 152)] http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/williamzomer#blog [/color][color=rgb(20, 24, 35)]
[/color]

[color=rgb(20, 24, 35)][/size]Iedereen wordt vroeg of laat geconfronteerd met kanker.
Wilt u een donatie doen dan kunt u deze link gebruiken:
[/color][color=rgb(59, 89, 152)] http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/steun-deelnemer… [/color][color=rgb(20, 24, 35)]
[/color]

Alvast bij voorbaat bedankt

11 apr 2016 23:26 #13 door Bill
[color=rgb(20, 24, 35)]Ik heb mijn Blog weer eens bijgewerkt. Lees, deel en doneer aub. [/color]
[color=rgb(20, 24, 35)][/size][/color][color=rgb(59, 89, 152)] https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/PersonalParticipan… [/color][color=rgb(20, 24, 35)] [/color]
Bijlagen:

29 apr 2016 20:54 - 30 apr 2016 19:16 #14 door Bill
Vorige filmpje werkte niet. Deze wel. Geeft een heel klein beetje indruk van waarom ik mee doe aan AdH6
m.facebook.com/story.php?story_fbid=9825...7&id=100001797275158

23 mei 2016 16:38 #15 door Bill
Mijn blog is weer uptodate. Nog 9 dagen dan ga ik samen met Caroline de berg op. Waarom wij dit doen kan je lezen in: https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/PersonalParticipantPage.aspx?PersonId=2020#blog

08 juni 2016 15:50 #16 door Bill
Beste mensen,
Dit is voorlopig de laatste keer dat ik jullie benader.
Gisteren en vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan mijn Blog op de Alpe d’HuZes site;
https://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/williamzomer#blog
Ik ben daar uitgebreid ingegaan op de afgelopen week die ik daar heb mogen beleven met Linda Baars en mijn vrouw Caroline.

Het is zeker de moeite waard om te lezen om een klein beetje de indruk te krijgen waarvoor wij het doen.

Via deze weg wil ik jullie allemaal nogmaals hartelijk bedanken voor jullie support en lieve woorden.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.263 seconden