Caberg tourmax helm

27 apr 2016 14:46 #1 door Ger
Caberg tourmax helm werd gestart door Ger
Hoi ben van plan om een nieuwe helm aan te schaffen,en me voorkeur gaat uit naar een systeem enduro helm. Nu ben ik gecharmeerd van bovenstaand model,ook kwa prijs vind ik hem netjes. Zijn er hier die met dit model caberg rijden,of gaat de voorkeur uit naar een ander merk,dan hoor ik t ook graag. Heb nu de nolan systeem. Bedankt voor jullie reacties hierop .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2016 15:07 #2 door duikie
Beantwoord door duikie in topic Caberg tourmax helm
Ik heb sinds 2 weken een Caberg Duke, ook systeem en die bevalt goed. Systeem gedeelte werkt goed, en het zonnevizier gaat netjes over mijn bril heen. Pinlock zat er standaard bij.

Transalp PD10,1997

27 apr 2016 17:01 #3 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic Caberg tourmax helm
Ook ik heb nu een Nolan
Ik heb er niet met de caberg test gereden maar op papier spreekt de helm mij ook erg aan. Hij past ook goed.

Ik kwam kwa pasmaat en de wens voor een stille helm toch uit op het duurste model shubert... maat. Ivm de budgetten denk ik ook nog steeds aan de caberg

Ben benieuwd naar de overige reacties

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

28 apr 2016 21:46 #4 door Maurice
Beantwoord door Maurice in topic Caberg tourmax helm
Ik rij met de tourmax.

Ben er tevreden mee, gekocht bij Jos Smit in Haarlem.
Het is mijn 2e caberg helm.
Omdat er een klep op zit is hij wel wat wind gevoeliger.(merk je alleen op hoge snelheid)

30 apr 2016 09:41 #5 door Ger
Beantwoord door Ger in topic Caberg tourmax helm
Ga vanmiddag lekker een stukje toeren,en rij even langs motoport goes voor de helm te passen.

01 mei 2016 07:21 #6 door arne
Beantwoord door arne in topic Caberg tourmax helm
Goes? Dan zit je in de buurt. :)
En, hoe beviel de helm?

01 mei 2016 09:51 #7 door Ger
De helm op zich beviel goed. Mooi model en lekker licht. Alleen was volgens de verkoper een large te groot,en een middel maat hadden ze niet van dat merk liggen helaas om even te passen.Vond zelf een large wel goed zitten,heb altyd large gehad. Zat op deze caberg  helm ook minder beweging in als ik nu heb met me nolan. Denk dat ik eerst een middel ga passen ergens,en dan beslis. Weet dat t veiligheid is,maar kan er echt niet tegen als de helm te strak om me hoofd zit.

18 mei 2016 16:36 - 18 mei 2016 16:39 #8 door Ger
Vandaag even langs de dealer geweest,en hij laat vrijblijvend een maat m meekomen met de levering. Kan ik bekijken wat t beste past een large of middel. Het gaat in in ieder geval de carberg tourmax sonic worden. Matzwart met rode uitvoering.  :P :P

19 mei 2016 16:58 #9 door Ger
Het is dus een middel geworden ipv large.  Zit toch beter als large. Dus ik ben voorzien. De helm en kleurstelling beviel goed.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden