- Berichten: 588
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
I.p.v. je geld spenderen aan een nieuwe motor, vrije dagen bij kopen zodat je een minder snelle route naar huis kan nemen?
Even zonder gekheid, 2 africa twins is ook een beetje zonde, want dan staat er waarschijnlijk een te verstoffen.
Maar je net opgeknapte africa twin verkopen, daar ga je echt spijt van krijgen denk ik.
Welke je zou moeten kopen, slaap er nog een paar nachten over en rij (nog) eens op beide motoren. Dan komt de winnaar als het goed is vanzelf uit de bus.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Is het niet een beetje vroeg voor een winterslaap?
Zal er zeker nog een paar nachten over slapen.... Als het de nieuwe AT wordt dan slaap ik tot maart 2017 denk ik
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
@ Zeegie. Een Varadero gaat het niet worden zeg je. Het volgende gaf je aan in voorgaand commentaar:
"Even naar de andere kant van Duitsland rijden is met een Dero goed te doen en dat kom ik nu te kort. Lijkt me geweldig om meer vermogen te hebben. Maar dat zou ook met een nieuwe AT kunnen."
Denk je dat je bovenstaande met een nieuwe TA wel kan? Heb de nieuwe TA een 1 dag (300km) proefgereden. Het is een heel mooie motor maar om daar even snel km's mee te vreten op de autobahn is het niks.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Handelbaar, de nieuwe At is veel handelbaarder dan de Dero. Lager zwaartepunt, minder kilo's dat merk je zeker. Nadeel hiervan is dat ik de nieuwe AT wel onrustiger vond bij 130km/u plus en meer windgevoelig. De Dero is een topzwaar ding dat een gigantische rechtuit stabiliteit heeft, snel bochtenwerk is hard werken..
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ben het niet helemaal eens met de opmerkingen over windbescherming... die vind ik op de nieuwe CRF1000 nml beter dan op de Varadero. Ook met mijn dik 2 meter!
Waarvoor ik de Africa Twin bij nader inzien toch niet zal nemen... Simpel. Ik vind 'm voor wat ik er mee doe (lange afstanden op zowel snelweg als binnenwegen) té ligt qua gewicht en voor mijn postuur is 'ie gewoon wél erg aan de kleine kant. De massa van de Varadero werkt dan toch positief mee. Het brandstof verbruik van de Africa Twin is erg goed, maar ook weer niet zóveel beter als die van de laatste generatie Varadero (bj vanaf 2008). Waarbij die Varadero wel 25L tot z'n beschikking heeft... Haal op lange afstanden (met bagage) makkelijk 450 km zonder bij te hoeven tanken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.