Vandaag een blik kunnen werpen op het metaalwerk in en buiten mijn voet.
De pin gaat er, als er niets geks gebeurd, over 5 weken weer uit. Schijnen ze er gewoon uit te trekken en dat zou nauwelijks voelbaar zijn. We gaan het mee maken ....
JEEZ. Nou Rob welcome in de
Iron Man club. Verdomme slecht nieuws man.
Ik wilde eigenlijk net even een bericht zelf posten toen ik op jouw verhaal stuitte. Ziet er naar uit dat je in het zelfde schuitje zit, alleen jij je voet, ik m'n rug. Heel veel succes. Ik loop een paar maanden voor op je, maar ik kan me goed voorstellen dat dit een behoorlijke knauw oplevert.
Hier gaat het herstel naar behoren. Sinds het laatste contact met de jongens van de club gaat het gelukkig een stuk beter. Ik ben volledig mobiel, kan weer een beetje zwemmen en voel me fysiek prima. De last van de rug is er wel, maar gelukkig heel beperkt.
De pinnen die ik in m'n wervels heb gekregen doen hun werk en zijn goed geplaatst. Na enkele controles blijkt alles naar verwachting te herstellen. Nu het zomer is merk ik wel heel sterk dat met name het mentale gedeelte een klap oplevert: niks kunnen doen en de hele dag in Utrecht de hipster motoren met dito bebaarde berijder voorbij zien komen is frustrerend. >
Ik kan niet eens een boodschappentas dragen -dus ik ben mijn vriendin mega dankbaar voor de hulp; ze doet werkelijk alles voor me.
Maar het traject ziet er goed uit; ook 12 maanden tot 100% herstel -dus medio april volgend jaar moet alles weer het oude zijn. Tot die tijd mag ik niet veel. Scheelt wel weer dat ik solliciterend ben en geen vaste baan heb -want anders was dat ook einde oefening.
Echt klote om te horen dat jij ook zo'n situatie hebt. Ik ben echt niet gelovig; maar ik geloof wel in de kerk van 'shit happens'.. of ' when the shit hits the fan'.. Dit jaar is het voor ons beide denk ik behoorlijk hard de ventilator in gegaan! ;D
Maar goed. All the best.
Janoe