Voorlopig niet mobiel

31 juli 2016 20:42 #21 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Voorlopig niet mobiel
Rob dat zijn weer beste avonturen alleen de afloop is dus minder, hopelijk gaat het herstel wel sneller dan voorspeld sterkte ermee. Marcel
Discussie gesloten.
03 aug 2016 13:55 #22 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Voorlopig niet mobiel
Vandaag een blik kunnen werpen op het metaalwerk in en buiten mijn voet.

De pin gaat er, als er niets geks gebeurd, over 5 weken weer uit. Schijnen ze er gewoon uit te trekken en dat zou nauwelijks voelbaar zijn. We gaan het mee maken ....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
03 aug 2016 15:10 #23 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Voorlopig niet mobiel
Heb jij soms op een spijkerbom getrapt ???.

En gebruik je ook al nagellak ???

Grt

Marc en Marien  :-*

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Discussie gesloten.
03 aug 2016 15:18 #24 door DDW
Beantwoord door DDW in topic Voorlopig niet mobiel
Vervelende gebeurtenis dit, maar als ik over je andere crashes hoor had het eerder al veel erger kunnen zijn, neemt niet weg dat dit gewoon klote is.

Sterkte met het herstel en veel geduld toegewenst voor de komede tijd!

Africa twin RD07a 2000.
Discussie gesloten.
03 aug 2016 15:31 #25 door Longl1
Beantwoord door Longl1 in topic Voorlopig niet mobiel
Sterkte Rob  en veel geduld  .Is zo trouwens een mooi hekwerk.
Ilona ook sterkte
Discussie gesloten.
03 aug 2016 19:02 #26 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Voorlopig niet mobiel
:( Wat een ellende zo zeg... Ook hier nogmaals veel sterkte!

Als je toch een keer je haren wil laten wapperen.. (helm moet wel op...) De zijspan is ruim genoeg  ;)
Je weet mij te vinden!

Liberté - Egalité - Fraternité
Discussie gesloten.
13 aug 2016 23:08 #27 door monaco
Beantwoord door monaco in topic Voorlopig niet mobiel
Da's balen Rob maar gelukkig tijdelijk. Succes met herstellen en hopelijk snel tot ziens bij een TCN-rit.

"De motor is voor onze eeuw de uitvinding die wij als enige gelijkwaardige tegenover het Parthenon kunnen stellen."
Martinus Nijhoff  Nederlands dichter (1894-1953)
Discussie gesloten.
14 aug 2016 10:03 #28 door Frankel
Beantwoord door Frankel in topic Voorlopig niet mobiel
Ai dat was niet volgens plan.
Beterschap Rob!
Discussie gesloten.
16 aug 2016 09:57 #29 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Voorlopig niet mobiel
Beterschap Rob, ik heb ook eens klem gezeten met mijn voet tussen de AT carterbak en het asfalt, er moest toen een pen in mijn grote teen die er later ook zo werd uitgetrokken....dat je daar niks van voelt kan ik niet bevestigen :-\

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Discussie gesloten.
20 aug 2016 19:47 #30 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Voorlopig niet mobiel
We gaan het meemaken.....

Ondertussen blijven we maar gewoon lol hebben.....
Even een 240 en 220 bandje gescoord voor de rolstoel ;)

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Bijlagen:
Discussie gesloten.
20 aug 2016 21:16 #31 door jan1966
Beantwoord door jan1966 in topic Voorlopig niet mobiel
Nu de voorwielen nog. Deze ogen wel een beetje iel zo.

Sterkte met het herstel.

Ik zit zelf nu in Oostenrijk (Fiss) Ben hier nog geen Honda tegengekomen. Wel veel r1200gs en 1 Tsjechische F800gs vol met accessoires. Ook een erg mooie motor. Als ik het geld ervoor had zou ik toch wel even moeten nadenken (proefrijden) over de Africa Twin of deze motor.

Gr. Jan

Suzuki DL1000 Vstrom 2014

Daarvoor: Varadero SD01, bouwjaar 2002, zwart/grijs, Suzuki V-strom 650 (bj 2004), Honda Africa Twin RD07 (bj 1996), Suzuki GS850N, Kawasaki EX500 (bj 1991), Kawasaki ZZR1100 (bj 1990), Honda CBR600F (bj 1990), BMW K100 (bj 1984), Suzuki GT500 (bj 1976)
Discussie gesloten.
26 aug 2016 18:07 #32 door Janoe
Beantwoord door Janoe in topic Voorlopig niet mobiel

Vandaag een blik kunnen werpen op het metaalwerk in en buiten mijn voet.

De pin gaat er, als er niets geks gebeurd, over 5 weken weer uit. Schijnen ze er gewoon uit te trekken en dat zou nauwelijks voelbaar zijn. We gaan het mee maken ....


JEEZ. Nou Rob welcome in de Iron Man club. Verdomme slecht nieuws man.  :o
Ik wilde eigenlijk net even een bericht zelf posten toen ik op jouw verhaal stuitte. Ziet er naar uit dat je in het zelfde schuitje zit, alleen jij je voet, ik m'n rug. Heel veel succes. Ik loop een paar maanden voor op je, maar ik kan me goed voorstellen dat dit een behoorlijke knauw oplevert.

Hier gaat het herstel naar behoren. Sinds het laatste contact met de jongens van de club gaat het gelukkig een stuk beter. Ik ben volledig mobiel, kan weer een beetje zwemmen en voel me fysiek prima. De last van de rug is er wel, maar gelukkig heel beperkt.
De pinnen die ik in m'n wervels heb gekregen doen hun werk en zijn goed geplaatst. Na enkele controles blijkt alles naar verwachting te herstellen. Nu het zomer is merk ik wel heel sterk dat met name het mentale gedeelte een klap oplevert: niks kunnen doen en de hele dag in Utrecht de hipster motoren met dito bebaarde berijder voorbij zien komen is frustrerend.  >:( Ik kan niet eens een boodschappentas dragen -dus ik ben mijn vriendin mega dankbaar voor de hulp; ze doet werkelijk alles voor me.

Maar het traject ziet er goed uit; ook 12 maanden tot 100% herstel -dus medio april volgend jaar moet alles weer het oude zijn. Tot die tijd mag ik niet veel. Scheelt wel weer dat ik solliciterend ben en geen vaste baan heb -want anders was dat ook einde oefening.

Echt klote om te horen dat jij ook zo'n situatie hebt. Ik ben echt niet gelovig; maar ik geloof wel in de kerk van 'shit happens'.. of ' when the shit hits the fan'.. Dit jaar is het voor ons beide denk ik behoorlijk hard de ventilator in gegaan!  ;D

Maar goed. All the best.

Janoe



Honda Transalp XL650V6
Discussie gesloten.
26 aug 2016 23:12 #33 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Voorlopig niet mobiel
Hi Janoe, goed om weer wat te horen van je hier  :)
En fijn dat het iig weer de goeije kant op gaat met je gezondheid  8)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Discussie gesloten.
27 aug 2016 10:03 #34 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Voorlopig niet mobiel
Hé Janoe,

goed weer eens van je te horen, en blij dat het herstel ook voorspoedig verloopt.

Ik kan niet eens een boodschappentas dragen -dus ik ben mijn vriendin mega dankbaar voor de hulp; ze doet werkelijk alles voor me.


Tja, zonder partner zou het inderdaad een nog grotere uitdaging zijn. Ook ik ben Ilona uitermate dankbaar voor het taxi/kok/verpleegster spelen, en dat 7 dagen per week......

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Discussie gesloten.
28 aug 2016 20:42 #35 door Tinie
Beantwoord door Tinie in topic Voorlopig niet mobiel
Hoi Janoe en Rob

Vervelend voor jullie beiden, we hopen dat jullie weer voorspoedig
herstellen, en weer snel op de motor kunnen.

Groeten Tinie en Saskia
Discussie gesloten.
29 aug 2016 22:51 #36 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Voorlopig niet mobiel
Rob en Janoe,

Potdorie, jullie zitten beiden al weer een aardig tijdje in de ziekenboeg zeg  :o. succes met de rest van jullie herstel en dat volgend jaar een extra mooi (motor) jaar voor jullie mag worden!

Groet,
Martin
Discussie gesloten.
31 aug 2016 20:39 #37 door ilona
Beantwoord door ilona in topic Voorlopig niet mobiel
Hoi Janoe,
Blij om iets van je te horen. Bleef verdacht lang stil en dat beviel me niet. Fijn om te horen dat het herstel goed verloopt. Natuurlijk duurt het ontzettend lang maar het belangrijkste is dat je uiteindelijk volledig kunt / zult herstellen. Je bent nog jong en je rug moet nog een tijdje mee. Ook heel veel sterkte voor je vriendin.
Ik weet ondertussen wat het betekent om een partner te hebben die weinig tot niets mag doen. In dit geval zijn linker been niet belasten. Logistiek is het af en toe wel een puzzel. Maar tot nu toe zijn de stukjes nog steeds op hun plek gevallen. Met dank aan familie, kennissen en (TCN) vrienden die hun hulp aanbieden en een luisterend oor hebben als dat nodig is.
We hopen je / jullie snel te zien.
Groetjes Ilona

Discussie gesloten.
08 sept 2016 07:50 #38 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Voorlopig niet mobiel
Even een update....

gisteren om 14:00 uur in het ziekenhuis een afspraak om pin uit mijn voet te verwijderen, en loopgips aangegoten te krijgen.
Om 14:45 aan de beurt, maar dat was alleen nog maar het verwijderen van het gips. Lekker raar gevoel als je voet weer 'vrij' ligt en blij dat ik wat met mijn enkel kon draaien.
Vervolgens wachten op de arts die de pin eruit zou halen. Dat duurde ook nog wel een tijdje.
Uiteindelijk werd de pin verwijderd, en daar heb ik eigenlijk niets van gemerkt. Je voelt dat er getrokken wordt aan dat dingetje, en dat er iemand mijn voet vast houdt. (Heb overigens niet gekeken..... ;) ) En dan hoppa het ding eruit.
Daarna weer wachten voor nieuw gips, dan weer wachten voor een foto, dan weer wachten op de beoordeling, en dan een korte uitleg wat ik wel/niet mag met dat loopgips. In ieder geval geldt.... pijn is de grens...
Gister avond al even gestaan, en zelfs al een paar passen gemaakt eigenlijk zonder echt pijn te voelen. Maar ik zal proberen (wordt lastig voor me) om het rustig aan op te bouwen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Discussie gesloten.
08 sept 2016 09:52 #39 door Fred
Beantwoord door Fred in topic Voorlopig niet mobiel
Sterkte met het verdere herstel Rob.
Discussie gesloten.
08 sept 2016 09:56 #40 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Voorlopig niet mobiel
Viel dan gelukkig mee die pin eruit trekken. Nu dus langzaamaan weer opbouwen.
Sterkte met je herstel en gun het de tijd die nodig is!
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden