Helpen jullie me kans te maken op een motor?

27 juli 2016 23:36 - 28 juli 2016 22:50 #1 door DinO
Hoi allemaal!


Vorig jaar heb ik me hier aangemeld op het forum, en tot mijn spijt niet heel veel bijgedragen aan de verschillende topics.. Daardoor vind ik het moeilijk om jullie hulp te vragen, maar ik doe het toch.

Na 2 jaar werken en sparen had ik eindelijk m'n motor (Transalp 650)!![emoji7] [emoji7]
Ik kocht haar op 11 April 2015, en heb haar dezelfde dag nog door Hans laten keuren bij de zaak van Rob, aangezien er toen een Inspectie dag was.
Op wat kleine dingen na bleek ze mechanisch in orde te zijn.

Sinds die dag heb ik met erg veel plezier op m'n Schatje (m'n motor) gereden.
Tot ik op 13 April dit jaar een onverzekerde buitenlandse automobilist tegen kwam...[emoji37] [emoji37]
Ik reed tussen de 40 en 50 km/u maar de schade was groot..
M'n Schatje werd total loss verklaard... [emoji174] [emoji174]
Gezien de emotionele waarde staat ze nu bij Rob te wachten tot ik hopelijk genoeg geld heb om haar weer tot leven te brengen of tot er geld komt van de tegenpartij...
In beide gevallen zal het denk ik echter nog een tijd duren..

Maar..
Honda houdt via Facebook een Selfie wedstrijd, waarvan Maandag aanstaande om 12.00 uur de stemming sluit.
Hierbij kiezen ze uit de selfies die in Top 10 meeste stemmen staan een winnaar voor de mooie prijs.. Een Africa Twin!!!
Als (momenteel motorloze) liefhebber van zowel Honda als de Adventure/Allroad motoren, kon ik natuurlijk niet anders dan meedoen!
De foto geupload en stemmen weten binnen te halen..
Vorige week leek alles nog goed te zijn, want ik stond al een week op de 4e plek.. Maar gisteren was ik opeens gezakt naar dr 7e plek.. En vandaag zelfs naar de 8e plek..
Ik heb dus meer stemmen nodig om in die Top 10 te blijven staan.. Want als ik bij sluiting van de wedstrijd niet meer in de Top 10 sta, maak ik dus geen kans meer..[emoji20] [emoji20]

Zouden jullie dus alsjeblieft op mij willen stemmen??
Als jullie dan ook nog anderen zover krijgen om op mij te stemmen, is dat natuurlijk alleen maar beter!

Het stemmen is zo gebeurd, bij een snelle verbinding heeft iemand het al een keer in minder dan 10 seconden gedaan!

Om te stemmen heb je dus wel een Facebook account nodig, maar er wordt niks over de wedstrijd op je Facebook gedeeld, tenzij je dit zelf doet.



Stemmen op mijn selfie kan via de link die in het vastgezette bericht van mijn speciaal voor de wedstrijd gemaakte Facebook pagina staat.
De pagina is te bereiken via deze URL: https://www.facebook.com/DamanosAdventureDream/
Bij het vastgezette bericht op de pagina staat ook een korte uitleg hoe je op de juiste wijze de stem uitbrengt.

Omdat het bij familieleden soms fiut ging:
Als het stemmen goed is gegaan, is de groene Vote knop veranderd in het bericht 'Voted'.
Is dat niet het geval, dan is er dus géén extra stem geregistreerd.


Alvast Bedankt![emoji4] [emoji4]

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 21:10 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Gestemd  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 21:24 #3 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Kan aan mij liggen maar ik weet niet welke selfie het is..... ?

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 22:28 #4 door DinO
Beantwoord door DinO in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
René, Dank je[emoji2]

Kan aan mij liggen maar ik weet niet welke selfie het is..... ?

Zeegie, het is de selfie met in de linkerhoek "True Adventure Team" in het nieuwe Africa Twin lettertype.

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 22:40 #5 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Yep, succes!

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 22:42 #6 door DinO
Beantwoord door DinO in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Voor degenen die de schade willen zien, zijn hier een twee foto's die een goede indruk geven.





Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 23:03 #7 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Heb hem gezien bij Rob.... Een wonder dat je benen nog heel zijn.

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juli 2016 23:23 #8 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Heb geen vleesboek dus kan je helaas niet helpen, behalve door je succes te wensen! Ik heb je motor ook zien staan bij rob, sluit me aan bij zeegie!

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2016 08:57 #9 door Robin66
Beantwoord door Robin66 in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
++ Gedaan en succes!! Fijn dat jij nog heel bent.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2016 09:47 #10 door ilona
Beantwoord door ilona in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Gestemd.... Het is niet erg dat ik iedere ochtend je 'schatje' naar buiten moet brengen en 's avonds weer binnen moet zetten maar ik zie motorrijders liever rijdend op een motor......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2016 09:48 #11 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Uiteraard ook gestemd....

En ik weet nog wel een leuke deal  >:D
Als je die Twin zou winnen, dan repareer ik jouw motor en ruilen we de boel om  :)) :angel:

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2016 10:25 #12 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?

Uiteraard ook gestemd....

En ik weet nog wel een leuke deal  >:D
Als je die Twin zou winnen, dan repareer ik jouw motor en ruilen we de boel om  :)) :angel:


Eigenlijk heb jij er ook recht op... Je motor nog heel maar pootje kapot... Hierbij mij stem!  8)

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juli 2016 10:47 #13 door DinO
Beantwoord door DinO in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?

Uiteraard ook gestemd....

En ik weet nog wel een leuke deal  >:D
Als je die Twin zou winnen, dan repareer ik jouw motor en ruilen we de boel om  :)) :angel:

Als ik die Africa Twin 1000 zou winnen, zou jij er sowieso een keer op moeten rijden hoor Rob!
Als m'n banden zijn vervangen moet je natuurlijk wel even een proefritje maken om te kijken of het wel een band is die bij de notor past toch![emoji12] [emoji12]
Maar die Africa Twin inruilen voor m'n Schatje zou ik niet doen.. Daar vind ik de nieuwe Twin toch te leuk voor..[emoji15] [emoji15]

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2016 19:59 #14 door DinO
Beantwoord door DinO in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Goedenavond allemaal!
Al is de avond minder goed dan ik zou willen..

De mogelijkheid tot stemmen stopte onverwacht gisteren om 12.00 uur al, en mede dankzij jullie hulp ben ik in de Top 10 geëindigd!!
Ik heb jammer genoeg niet gewonnen, maar de winnaar was de deelnemer die ik het na mijzelf het meest gunde.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie hulp! Want zonder alle hulp en stemmen die ik heb gekregen, had ik nooooit in de Top 10 kunnen eindigen!

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2016 20:16 #15 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
Toch verder denken wat de mogelijkheden zijn met je Alp...

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2016 00:29 #16 door DinO
Beantwoord door DinO in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?

Toch verder denken wat de mogelijkheden zijn met je Alp...

Het is ook de bedoeling dat ze zo snel mogelijk weer levensvatbaar is![emoji16] [emoji16]
Want ze heeft voor ik haar had, en terwijl ik haar had, me helpen ontspannen op momenten waarbij ik het echt wel nodig had om even alleen bezig te zijn met het rijden en niks anders..

Maar de wederopstanding van m'n Schatje zal denk ik een apart topic worden.[emoji4] [emoji4]

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2016 08:44 #17 door Ralpie
Beantwoord door Ralpie in topic Helpen jullie me kans te maken op een motor?
That's the spirit.

Succes daarmee. Zijn er hier vast wel een aantal die je aan onderdelen etc kunnen helpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.174 seconden