parkeren scheveningen circustheater

06 mrt 2017 09:49 #1 door DGrobecker
parkeren scheveningen circustheater werd gestart door DGrobecker
Hi allemaal,

morgenavond moet ik in Scheveningen zijn, ik kom vanuit utrecht(mn werk) dus dacht ga lekker op de alp, geen gezeur met files enzo 8) maarrrr waar kan ik mn motor daar stallen???

Lees allemaal oude berichten op internet (2008-2011) dat daar streng gecontroleerd wordt. Iemand hier ervaring mee???

cheers,
Daniël

'03 Honda Transalp XL650v

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2017 10:47 #2 door Blommetje
Beantwoord door Blommetje in topic parkeren scheveningen circustheater
Eh, ik ben daar zeer vaak (aan de overkant, bij de bioscoop) Daar ligt de boel nu open, maar ik knal em gewoon op de stoep.
Ietsjes VOOR het theater staat een kerk (200 meter), zet hem in de schaduw van de Heer en het komt ook goed.

Uiteraard geen garanties.

Echt uit de regio, parkeer 1 km VOOR het theather en neem de tram 1 halte. Dan doen wel meer mensen, ook met de auto's enzo. 2 of 3 haltes eerder is Madurodam, dan sta je helemaal safe, mooi groot terrein wat savonds leeg is. Maar goed, je rijdt een motor om IN de hal te kunnen parkeren.

Succes!

Blommetje

- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -

06 mrt 2017 14:29 #3 door DGrobecker
Beantwoord door DGrobecker in topic parkeren scheveningen circustheater
Blommetje dank je wel!

zal even kijken, nog ietsje voor de kerk zie ik op google maps een gebouw waar neptunus op staat, daar ligt ook een mooi pleintje voor. Zal wel zien. ergens aan vast knopen en meegenomen wordt ie dan zeker niet.  ;)

Daniël

'03 Honda Transalp XL650v

06 mrt 2017 14:41 #4 door Blommetje
Beantwoord door Blommetje in topic parkeren scheveningen circustheater
Neptunes zegt mij niks, maar er is best veel ruimte her en der. En zo groot is je motor niet ;) 

- Fast cars, cheap women, late nights and hard liquor. Especially all together -

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden