Janoe nog niet mobiel

28 mrt 2017 13:50 #1 door Janoe
Janoe nog niet mobiel werd gestart door Janoe
Hey beste TCN'ers!

Het zonnetje schijnt en ik mis m'n Alp. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik mezelf de kreukels in heb gereden maar alles gaat goed. Inmiddels mag ik weer sporten en heb ik eigenlijk weer een normaal leven. Sporten mag weer en gaat eigenlijk wel prima weer, maar motorrijden heb ik nog niet gedaan. Ik moet nog even kijken wanneer en hoe ik dat ga doen -want die crash en lichamelijke schade gaat niet in de koude kleren zitten. Maar goed; met het zonnetje in het gezicht en rijdend met vier wielen zien die tweewielers er behoorlijk aantrekkelijk uit! Goed om te zien dat de TCN er lekker het tempo in houd!

All the best,
Janoe

Honda Transalp XL650V6

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2017 18:18 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Janoe nog niet mobiel
Hé Janoe  :) Goed om weer van je te horen!

Balen dat het herstel zo lang duurt, maar wel fijn dat je weer (bijna) alles kunt doen wat je wilt.
Het motorrijden komt ook wel weer, niets overhaasten, is wél iets leuks om naar uit te kijken  8)
Komt goed!

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

28 mrt 2017 20:43 #3 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Janoe nog niet mobiel
Ha Janoe! Goed van je te horen man! Toevallig afgelopen week nog kort over je gehad, vooral.. hoe is het nu met hem? Heel goed om nu te horen hoe het ermee staat. Fijn dat je weer een normaal leven hebt. Poeh.. hoe dingen kunnen gaan..

Als je één wiel dichterbij het motorgevoel wil komen mag je een keer mee in de zijspan. Doen we een toertje. Weet niet of je dat kan helpen, denk er maar even over  :)

Liberté - Egalité - Fraternité

29 mrt 2017 17:01 #4 door wifra
Beantwoord door wifra in topic Janoe nog niet mobiel
Ha Janoe, fijn om te horen dat het goed met je gaat , gewoon rustig aan doen en niks overhaasten, en vooral genieten van alles :)

06 apr 2017 05:32 #5 door DinO
Beantwoord door DinO in topic Janoe nog niet mobiel
Hoi Janoe,

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar als je op korte termijn goede motorkleding zou willen aanschaffen, is een kennis of vrienden in Engeland hebben aan te raden..
Want dan kan je voor +-200 euro een CE Level 2 (hoogste niveau) motorpak van de Aldi in Engeland bemachtigen!!
De link naar de Aldi site met daarop de betreffende motorkleding:: https://www.aldi.co.uk/c/specialbuys/motor-and-travel?q=%3Apopular&page=0
Met die motorkleding weet je dan in elk geval dat je zo goed mogelijk beschermd bent!!
Het is dan natuurlijk wel moeilijk om te passen als je het door een ander laat kopen en opsturen.. Maar met de wetenschap dat een CE Level 2 gekeurde jas anders minstens 500 euro kost, lijkt het me een erg goede deal!!

Ik hoop dat je snel weer het genot van 2 wielen mag ervaren!!

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.067 seconden