Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
:istie begrenst op 4500 toeren ofzo >
istie begrenst op 4500 toeren ofzo >
ja ook nice. Maar even abbo doen...Battle of the Alps
ja ook nice. Maar even abbo doen...
nu even gedaan met een mic aan de Sony en verlengd tot aan de uitlaat. Ik heb ook een H1 recorder incl. Deadcat en al maar is nog lastig hoor om een top geluid vast te leggen. Mbt beeldkwaliteit is die Sony wel top hoor. En als je het aantal fps (frames per seconde) naar 30 of 24 zet heb je ook meer lichtopbrengst. Abbo gedaan.Hoe neem jij je geluid op? Er zit wel veel laag in, maar niet veel helderheid, en daar worstel ik ook mee. Jouw Sony doet het in laag-licht omgevingen ook nét iets scherper dan mijn HDR-AS50, maar dat laat ik voorlopig even zo, ben vooral op zoek naar een fatsoenlijke audio-oplossing, en denk aan een Zoom H1 omdat die nog enigzins betaalbaar zijn.
Dit is opgenomen met een stereo-plugin microfoontje in mijn Galaxy S7 met de standaard recorder-app van android.
Die vorige video ook, maar dan gesyncd met het geluid van de Sony camera omdat de microfoon van de telefoon soms stotterde.
Compleet kut dus, ik wil gewoon helder windvrij geluid hebben.
Even een filmpje gemaakt met het geluid van mijn Alp.
Hoe neem jij je geluid op? Er zit wel veel laag in, maar niet veel helderheid, en daar worstel ik ook mee. Jouw Sony doet het in laag-licht omgevingen ook nét iets scherper dan mijn HDR-AS50, maar dat laat ik voorlopig even zo, ben vooral op zoek naar een fatsoenlijke audio-oplossing, en denk aan een Zoom H1 omdat die nog enigzins betaalbaar zijn.
Dit is opgenomen met een stereo-plugin microfoontje in mijn Galaxy S7 met de standaard recorder-app van android.
Die vorige video ook, maar dan gesyncd met het geluid van de Sony camera omdat de microfoon van de telefoon soms stotterde.
Compleet kut dus, ik wil gewoon helder windvrij geluid hebben.