Naar Sassnitz, Eiland Rugen

12 mei 2018 10:58 #1 door Petrus64
Naar Sassnitz, Eiland Rugen werd gestart door Petrus64
Zo, morgen een 650 km lange trip naar Sassnitz. Moet met een xrv650 toch te doen zijn hahaha. 9 uur vertrekken en dan lekker rustig aan doen. Helaas wel over de autobahn maar het is niet anders. Heb er zin in. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2018 11:49 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Indrukwekkende locatie, ben daar vorig jaar mei ook geweest.
Met een beetje lef kan je met de XRV over het strand langs het voormalige hotel. Is wel mul maar te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mei 2018 11:59 #3 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Mja, ik heb dit jaar echt gewacht totdat de pekel weg was. Ik ga dan niet op een strand rondcrossen om dezelfde soort meuk alsnog op de motor te krijgen.
:)
Maar... ik ga daar gewoon zelf lekker op het strand liggen, lijkt me een veel beter idee. Ik zit daar voor werk en de "dienstwoning" ligt op 50 meter van het strand  en ik zit in de nachtdienst dus kan lekker overdag nog wel een uurtje op het strand liggen  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2018 13:59 #4 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Zulk 'werk' wil ik ook !
                                  8) ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2018 14:02 #5 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Zal er in de flitterwochen misschien ook wel komen maar ga er liever met pensioen naar toe als voor het werk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2018 21:07 #6 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Zo, na 3 weken keihard werken en stressen  gister weer terug uit  Rugen gekomen.  Heenweg ging beter dan de terugweg.  De AT heeft zich prima gehouden en geen slag verkeerd geslagen. Ik daarintegen na 3 weken "nachtschicht"en maar 4 uur slaap toch wat meer aangeslagen dan gedacht.  Vandaag spierpijn en ik voel mijn kont niet meer hahahaha. Duidelijk dat ik geen 25 meer ben. :P
Jammer dat ik het ITT gemist heb, moest door personeels gebrek een paar dagen langer blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2018 21:44 #7 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Lekkere rit pffff ,heb je Prora nog bekeken? of lag dat niet in de buurt?

On a bike no one ever asks are we there yet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2018 22:42 #8 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Sterker nog.... de dienstwoning was 1 een van de delen die ze opgeknapt hebben.  Luxe appartementen. Wel raar om te zien dat er nog delen in vervallen staat zijn en delen ernaast die splinternieuw zijn.  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juni 2018 22:52 #9 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen

Zulk 'werk' wil ik ook !
                                  8) ;D


Nouuuu...... Ik moest daar invallen voor iemand die ziek is geworden en moest in 4 dagen maar even alles opnemen in me en dan alleen de nachtdienst in. Er zijn echt momenten geweest dat ik dacht ik pak mijn spullen en ben weg.  :(
Maar dan valt het allemaal een beetje op zijn plaats en gaat het wel. Maar het waren geen makkelijke dagen dat kan ik je zeggen.
Heb niet eens de fut gehad om naar het strand te lopen en daar in slaap te vallen. Te moe na 12 uur hard werken. :-\

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2018 09:48 #10 door Vetjan
Beantwoord door Vetjan in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Jeetje Peter, dat klinkt alsof je op de terugweg de tijd moet nemen en vooral de Landstraßen ! Ik weet uit ervaring dat dit ongeveer 6 uur en 1 overnachting onderweg meer kost, maar dan kun je in de reis- i.p.v. raasmodus gaan en kom je uitgerust thuis. Trouwens, met die files en wegwerkzaamheden daar op de Autobahn schiet het toch niet op en is erg stressig toch?

                                                                                                                                  However, ik wens je een safe trip straks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juni 2018 11:18 #11 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Idd erg stressig, vooral rond Hamburg is het drama qua files. Maar het is even niet anders. Doe het zowiezo rustig aan en neem relatief veel pauzes. Doe er bijelkaar ongeveer 9 uur over.  Eigenlijk is alleen Zwolle/duitse grens snelweg, dan Wildeshausen/Rostock is snelweg en dan daarna de b105 naar Stralsund/Sassnitz weer B-wegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 12:28 - 17 juni 2018 12:32 #12 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Ergens onderweg op zo'n vage parkeerplaats, maar wel met mooi uitzicht... ;D

Als ik terug ben dan ga ik wel een hepco en becker bagageplaat aanschaffen. dan ligt eea toch wat steviger en ziet het er wat netter uit.

Sorry dat de foto op zijn kant is, weet niet waarom ie dat doet.. ???
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 13:31 #13 door ChrisvdSchoot
Beantwoord door ChrisvdSchoot in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Dan heb je wel overnacht in een stukje geschiedenis, ik wil het altijd nog eens een bezoek brengen. Wel een flinke rit zeg, complimenten hoor.

On a bike no one ever asks are we there yet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 20:01 #14 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Ja idd, ze hebben een aantal delen van het gebouw erg mooi opgeknapt. Met indoor zwembad en sauna enzo. Andere delen zijn echt nog  lege hulzen waar nog niks mee gedaan is. Heel apart iig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2018 20:37 #15 door Petrus64
Beantwoord door Petrus64 in topic Naar Sassnitz, Eiland Rugen
Zo, vanavond nog 1 nachtdienst en dan morgen weer terug naar Zwolle. Gelukkig is het redelijk weer om te rijden 8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden