- Berichten: 12
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik weet niet in hoeverre je hier al mee gevorderd bent, maar ik kan je hydrauliekbuis (staal) sterk aanbevelen voor het maken van je rekken.
Buigt heel mooi, last mooi en is sterk zat. Is met een groot handbuigijzer ook nog zeer goed te doen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb een jaar of 7 met een AT RD04 met een aanhangertje gereden(vakanties) en heb die aanhanger nu achter een Varadero. Ik weet niet of je al een aanhanger hebt maar ik zou zeker voor iets gaan met twee wielen, en niet een 1 wielige aanhanger. Mijn trekhaken zitten los van het kofferrek op 6 plekken vast aan frame ed. het gedeelte waar de knop aanzit is massieve buis. De hele constructie weegt 7 kg. Mijn aanhangertje weegt incl. vakantie uitrusting ongeveer 85kg. Dat is te doen met een AT maar je merkt het goed met optrekken en vooral met remmen. De elektra is simpel, draadjes aftappen van je verlichting vanachter en naar een stekker zoals je die ook vind bij een auto aanhanger. Ik haal mijn trekhaak er buiten de vakantie af en heb dus nog een stekker tussen de motorverlichting en de trekhaak.
Er zijn ook nog wel officiele regels waar je kar/motor combinatie aan moet voldoen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.