Ik heb mijn oog laten vallen op een zomerbroek van Fastway, een van de huismerken van Louis.
De broek kost een schamele € 49,99, en krijgt in het algemeen goeie reviews. Aangezien ik mijn twijfels heb over de betrouwbaarheid van zulke reviews, wil ik eens horen naar eerstehandservaringen - vooral ook omdat ik op internet bitter weinig info vind over de stevigheid (scheurbestendigheid) van het gebruikte materiaal (450D COSATEC).
Heeft er iemand zo'n broek (of vest), en wilt die zijn bevindingen delen? Bedankt!
Goedkoop is doorgaans duurkoop, en je krijgt waarvoor je betaalt. Ik heb mijn oog laten vallen op deze goedkope broek omdat ik heb ondervonden dat mijn duurdere zomermotorbroek heel erg warm en zweterig is op warme dagen (door het regenmembraan binnenin). Ik trek deze zomer naar Oost-Europa, en wil graag een motorbroek die frisser is en binnen mijn zeer beperkte budget valt - als het even kan zonder de veiligheid in het gedrang te brengen (ik begrijp dat de kans groot is dat die 2 parameters niet compatibel zijn).
link:
www.louis.be/artikel/fastway...n-heren/211160