Motorkledij van Fastway: ervaringen?

04 juli 2019 19:31 #1 door Jef__vb
Motorkledij van Fastway: ervaringen? werd gestart door Jef__vb
Ik heb mijn oog laten vallen op een zomerbroek van Fastway, een van de huismerken van Louis.

De broek kost een schamele € 49,99, en krijgt in het algemeen goeie reviews. Aangezien ik mijn twijfels heb over de betrouwbaarheid van zulke reviews, wil ik eens horen naar eerstehandservaringen - vooral ook omdat ik op internet bitter weinig info vind over de stevigheid (scheurbestendigheid) van het gebruikte materiaal (450D COSATEC).

Heeft er iemand zo'n broek (of vest), en wilt die zijn bevindingen delen? Bedankt!

Goedkoop is doorgaans duurkoop, en je krijgt waarvoor je betaalt. Ik heb mijn oog laten vallen op deze goedkope broek omdat ik heb ondervonden dat mijn duurdere zomermotorbroek heel erg warm en zweterig is op warme dagen (door het regenmembraan binnenin). Ik trek deze zomer naar Oost-Europa, en wil graag een motorbroek die frisser is en binnen mijn zeer beperkte budget valt - als het even kan zonder de veiligheid in het gedrang te brengen (ik begrijp dat de kans groot is dat die 2 parameters niet compatibel zijn).

link: www.louis.be/artikel/fastway...n-heren/211160

TA RD10 '00 / TA PD10 '98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 19:50 - 04 juli 2019 19:50 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Motorkledij van Fastway: ervaringen?
Geen ervaring hier met de scheurvastheid van Cosatec (en dat wilde ik graag zo houden! Lees: ik ga proberen niet te vallen / schuiven ;) )

Persoonlijk zou ik het best aandurven hoor. Je moet de (betere) bescherming van een dure broek van bijv Cordura ook weer niet overschatten.
Wel zag ik dat deze Fastway zónder projectiedelen geleverd word. Die moet je dan wellicht nog aanschaffen, of overzetten van je andere broek.

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 21:16 - 04 juli 2019 21:18 #3 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Motorkledij van Fastway: ervaringen?
de prijs is laag wat verwacht je kleding bij louis moet aan de Duitse norm voldoen
heb jas voor de zomer merk louis 25 uri voor het geld prima 2 jaar in gebruik
alleen de beschermers niet mee geleverd maar die had ik noch
kun je niet vergelijken met mijn revit pak mijn broek meer dan 500 uri
ik zeg doen garantie goed bij louis heb ervaring
maar ik heb de louis winkel op ongeveer 50km

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juli 2019 13:13 #4 door Jef__vb
Beantwoord door Jef__vb in topic Motorkledij van Fastway: ervaringen?
Bedankt!

TA RD10 '00 / TA PD10 '98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden