Campingfotos

06 aug 2019 15:34 #1 door Albert-Jan Koers
Campingfotos werd gestart door Albert-Jan Koers
Zoals de meesten van jullie weten heb ik verleden jaar het roer aan de wilgen gehangen en ben een andere tak van sport in het toerisme gaan beoefenen.
Ik heb nu een B&B, Groepsaccomodatie en een Camping, en met die laatste ben ik druk bezig bij verschillende sites. o.a. bij www.motorcamping.eu Deze site wil graag fotos van mijn camping met motoren en tenten. nu een probleempj ik heb de camping net een paar maanden en de vorige eigenaar deed weinig met de camping.
aan jullie de vraag hebben jullie voor mij fotos met tenten en motoren erop die algemeen zijn.(dus niet met bergen op de achtergrond, een heel groot meer, of dat soort zaken) en die jullie aan mij willen afstaan voor websites etc.
evt. materiaal kun je mailen naar info@blauwestadhoeve.nl

mijn dank is groot Albert-Jan (jelmar)

Durf risico te nemen. Blijven doen wat je nu doet en altijd die ultieme droom dromen is leuk maar...... die droom proberen te verwezelijken is lef hebben en leven!

Rijdt op een Africa Twin uit 2002 rond met TRIPY en ZUMO 390 .

Maak van je Hobby je werk en je hebt geen Hobby meer.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 17:51 #2 door DDW
Beantwoord door DDW in topic Campingfotos
Ik wil binnenkort wel een keer je camping komen testen voor wat foto's. Je zit mooi dichtbij het bovenste punt van de NL TET zag ik onlangs.

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 18:13 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Campingfotos
Je kunt de foto's van het NTT toch gebruiken.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 aug 2019 19:24 - 06 aug 2019 20:08 #4 door DDW
Beantwoord door DDW in topic Campingfotos
Zojuist Albert-Jan even gebeld, er is altijd wel plek voor een paar motoren op de camping.

Ik loop al een tijdje met dit idee:

Vrijdag 30 augustus in de middag of avond aankomen op de blauwestadhoeve. Daar een nachtje kamperen.

Zaterdag & zondag de NL TET van boven naar beneden rijden. Zien hoever we komen en onderweg nog ergens kamperen.

Eventueel de maandag er ook nog aanvast plakken.

Apart topic Hier.

Who's in?

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.125 seconden