Reisplannen 2021?

14 mrt 2021 11:16 #1 door Jef__vb
Reisplannen 2021? werd gestart door Jef__vb
Momenteel is het niet eenvoudig om overland te reizen, of om reisplannen te maken voor de zomer. Toch vraag ik me af wie er toch een reis aan het plannen is, wie wanneer hoopt te vertrekken, en naar waar?

TA RD10 '00 / TA PD10 '98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2021 13:31 #2 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Reisplannen 2021?
Wij hebben half augustus 3 weken vrij in de planning maar waar naar toe is echt onduidelijk, de vraag is welke landen er dan open zijn. Zweden en Finland zijn de bedoeling maar we houden ons er niet meer zo mee bezig, we zien het dan wel, vroeger was je dagen bezig met een mooie route maken, tegenwoordig zet ik mijn tomtom op kronkelroute en een minuut later ben je lekker onderweg.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2021 23:35 #3 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Reisplannen 2021?
Beetje nazomer. 9 t/m 19 september naar Schotland. En mocht het mogelijk zijn dan zullen er dit jaar mogelijk wat lange weekendjes Luxemburg, Eifel en Sauerland zijn. Zimmer Frei of een tentje mee. Fingers crossed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2021 21:21 #4 door Rob
Beantwoord door Rob in topic Reisplannen 2021?
Half september gepland om naar Mandello del Lario (Como meer, Italië) te gaan...
Afwachten maar en hopen dat het kan tegen die tijd!

Alias raceneus..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 12:22 #5 door Jef__vb
Beantwoord door Jef__vb in topic Reisplannen 2021?
Ik neem deze zomer 2-3 maanden vrij om te gaan reizen. Voordat covid de wereld veranderde, had ik besloten dat ik een keer lang met de motor op reis wilde, naar Iran. Ik ben toen losjes info beginnen opzoeken, maar da's op hold gezet sinds covid.

Ondertussen zijn er een aantal ontwikkelingen in mijn leven die ertoe leiden dat het deze zomer het moment is voor die lange reis (geplande gezinsuitbreiding en een nieuwe job waarbij ik zo lang vrijaf mag nemen). Covid maakt net natuurlijk heel onzeker of (en hoe) er gereisd zal kunnen worden... Maar het is niet anders.

Ik hoop nog steeds dat ik naar Iran kan. Misschien is dat ijdele hoop - dat zien we wel als het zo ver is.

Moest Iran niet mogelijk zijn, dan pas ik de bestemming aan. Ik vermoed dat de EU veel inspanningen zal doen om reizen binnen de EU weer mogelijk te maken (mits vaccinatie of negatieve test). Ik vermoed dat bepaalde niet-EU-landen die veel inkomsten genereren uit toerisme ook hun best zullen doen om reizigers toe te laten.

Ik laat me dus leiden door wat mogelijk zal zijn. Een rondje Turkije of Marokko lijkt me ook kiet verkeerd!

TA RD10 '00 / TA PD10 '98

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 mrt 2021 16:49 #6 door wimj
Beantwoord door wimj in topic Reisplannen 2021?
Pak je kansen zodra en zolang het kan; zit je eenmaal in een complete gezins- en werksitiuatie moet je weer lang wachten. (Ik deed een reis van enkele maanden in 1972, de volgende van die categorie was in 2011, een gat van 39 jaar!). In ieder geval veel plezier met plannen, vrgr Wim

2001 Honda XL650V 2006 Triumph Tiger 955i

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.082 seconden