Goede voornemens 2010

03 jan 2010 10:19 #21 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010

Co2 neutrale kilometers??? pffff come on................., doe je bericht ff leker naar china aub!!

Hallo Sandra, hoe bedoel je naar China?

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2010 10:59 #22 door LeidschendamTwin
Beantwoord door LeidschendamTwin in topic Goede voornemens 2010

Hallo Sandra, hoe bedoel je naar China?


(afketsen milieuakkoord Kopenhagen op het laatste moment door China)

Varadero SD01 1999

Africa Twin RD04 1992

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2010 11:34 #23 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Goede voornemens 2010
Weet je Nico, het is heel mooi dat we allemaal wat aan het milieu willen doen maar ik word wel een beetje moe van dat woord :'(
We betalen ons blauw aan allerlei accijnzen, belasting zit werkelijk overal op!
Ik wil genieten van het motorrijden (en autorijden) zonder mij 'schuldig' te hoeven voelen, ik wil lekker leven!  ;)
Ik laat geen lampen onnodig branden, heb een hoog rendementsketel, doe boodschappen bijna altijd op de fiets en ik zit op 1 motor of in 1 auto tegelijk, dit moet genoeg zijn.
Het laatste!!! wat ik wil is een discussie over het milieu teweeg brengen, sterker nog: het woord milieu mag wat mij betreft uit dit MOTOR(!!) forum wegblijven het wordt ons aan alle kanten opgedrongen en door de strot gedouwd, de chinezen trekken zich he-le-maal  niks aan van alle uitstoot, die lachen alleen maar ;D, vooral om ons kaaskoppen die zonodig politiek in alles zooo correct willen zijn, (maar dan zonder mij graag)vandaar mijn opmerking! groetjes San

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2010 12:09 #24 door Frenkie H
Beantwoord door Frenkie H in topic Goede voornemens 2010
meer motorrijden en meteen 2 januari in sneeuw en vorst 120 km off road gereden een man een man een voornemen een voornemen??!!

allen beste wensen

frank

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2010 20:04 #25 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Goede voornemens 2010
;D 2 juli trouwen!

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2010 20:10 #26 door kees
Beantwoord door kees in topic Goede voornemens 2010

Weet je Nico, het is heel mooi dat we allemaal wat aan het milieu willen doen maar......... [ TIRADE ]......... groetjes San


Ja jong steek die maar in je zak!  :angel:

[tis dat San al voorzien anders mocht ze met mij trouwen..hihi]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 jan 2010 23:54 #27 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Goede voornemens 2010
Goh, Sounddragon ook al....... ik had intussen ook al bigamie kunnen plegen,  ;)

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2010 07:48 - 04 jan 2010 07:57 #28 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010

Ja jong steek die maar in je zak!  :angel:

[tis dat San al voorzien anders mocht ze met mij trouwen..hihi]


Weet je, ik begrijp het niet helemaal.
Je wenst iedereen een heel voorspoedig en fijn 2010 toe, dat was toch de bedoeling van dit topic, en als extraatje spreek je de wens uit dat het wat mij betreft CO2 neutraal mag zijn en dan reageren mensen alsof je ze een ongeneeslijke ziekte toewenst. Voor mij een misplaatste gevoeligheid omdat het mijn intentie niet is om iemand bij nieuwjaarswensen de les te lezen.
En Sandra, pffff .......... vertel het de Chinezen? Sinds wanneer laat jij je oren hangen naar wat de Chinese of Amerikaanse president zegt?

Maar nogmaals, een voorspoedig (en veilig) 2010, en.............. het liefst CO2 neutraal. ;)


Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2010 07:56 #29 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010

(afketsen milieuakkoord Kopenhagen op het laatste moment door China)

Waarmee de VS heeeel errug ongelukkig was :(

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2010 10:21 #30 door kees
Beantwoord door kees in topic Goede voornemens 2010

Weet je, ik begrijp het niet helemaal.


Hoi NiCoAT.

Ik moest alleen maar grinniken, meer niet!

Sandra doet duidelijk haar best een steentje bij te dragen door op haar CO2-footprint te letten. Maar jij bedoeld duidelijk ook niet dat we daar maar maling aan moeten hebben.

Miscommunicatie... maar ik vond m grappig! [neem me niet kwalijk pls]

;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2010 11:15 #31 door Nikotech
Beantwoord door Nikotech in topic Goede voornemens 2010

;D 2 juli trouwen!


He Zeger !!!  Is toch zeker wel iets meer dan alleen een goed voornemen ?!?!?!

Voornemen om het lang en gelukkig en liefst in goede gezondheid vol te houden, wens ik jullie nu al toe !

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2010 11:29 #32 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010

Hoi NiCoAT.

Ik moest alleen maar grinniken, meer niet!

Sandra doet duidelijk haar best een steentje bij te dragen door op haar CO2-footprint te letten. Maar jij bedoeld duidelijk ook niet dat we daar maar maling aan moeten hebben.

Miscommunicatie... maar ik vond m grappig! [neem me niet kwalijk pls]

;)


Helemaal nix aan de hand hoor.
Ik ga er niet eens van uit dat mensen daar maling aan hebben.
Voor mij is het simpel, aan het eind van het jaar neem ik mijn teller op en zoek op de site van de CO2 neutraal jongens en meisjes hoeveel bomen ik moet kopen om dat te compenseren. Dit jaar was dat 32 euro, valt dus best mee.
Weet je, ik heb dat geloof ik al eens eerder geschreven: je hebt telkens weer de mogelijkheid om je opvatting kenbaar te maken. Maar je krijgt ook de regering die je zelf met z'n allen kiest.(je kunt ook van mij aannemen dat deze klup niet door mij is gekozen)
En verder? Ik weet zeker dat we elkaar bij één of ander gezamenlijk kampvuur gaan treffen, drinken we een biertje

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 jan 2010 11:39 #33 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Goede voornemens 2010

He Zeger !!!  Is toch zeker wel iets meer dan alleen een goed voornemen ?!?!?!

Voornemen om het lang en gelukkig en liefst in goede gezondheid vol te houden, wens ik jullie nu al toe !



Dank je Niko!
Idd het is veel meer, maar erg leuk om zo het nieuwe jaar in te gaan!


Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 01:45 #34 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Goede voornemens 2010
Hi Nico, ik waardeer jouw nieuwjaarswens juist heel erg.
Je wilt mensen ook niet de les lezen, oke maar...
elke keer als ik een bericht van jou lees dan zie ik wel jouw handtekening die in mijn optiek toch echt wel een heeel klein beeetje betweterig overkomt en van een gedachtegoed waarvan ik denk; wat moet dit hier op een motorforum?? ???
Maar nogmaals ik ga hier geen politieke discussie starten want dit is een motorforum :) en het moet wel gezellig blijven! :D
Iedereen is vrij om te zeggen wat hij of zij wil gelukkig, maar in combinatie met de Co2 neutraal wens was het voor mij een beetje
'too much'
ps die zwitsers voeren nog niet zo'n gek beleid..... :-X toch maar eens heen met vakantie.....

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 02:37 #35 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Goede voornemens 2010
Kweenie hoor maar CO2 neutraal zijn kan maar op 1 manier. Als je dood bent....

Ik vind dat hele CO2 gedoe maar onzin.

Als ze eens ècht actief wereldwijd de illegale bomenkap zouden terugdringen, dan zou dit probleem uberhaupt niet bestaan. Bomen zijn onze CO2 filters namelijk.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 08:12 #36 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010

Kweenie hoor maar CO2 neutraal zijn kan maar op 1 manier. Als je dood bent....

Ik vind dat hele CO2 gedoe maar onzin.

Als ze eens ècht actief wereldwijd de illegale bomenkap zouden terugdringen, dan zou dit probleem uberhaupt niet bestaan. Bomen zijn onze CO2 filters namelijk.


op het gevaar af toch tijdens het goed nieuwjaar wensen in een politieke diskussie te komen toch een opmerking.
Het gaat mij niet om betweterig zijn maar er is veel gedoe en ontkenning van het opwarmingsprobleem dat, naar heel veel wetenschappers hebben onderzocht en een door een zeer grote meerderheid ook erkend, toch bestaat en waarvan de hoofdoorzaak toch uitstoot van verbrandingsgassen is.
Er zijn veel mensen, waaronder Chinezen en Amerikanen die om hun bekende redenen, roepen dat het allemaal heel erg is maar er vervolgens niets mee / aan willen doen. Er zijn hier ook mensen die gewoon problemen negeren. Ik wil daar niet bijhoren, dus als anderen roepen O O O wat errug en alleen maar met hun handen omhoog gaan staan, wil ik in ieder geval proberen om mijn bijdrage aan die opwarming zo klein mogelijk te maken. Hoe ik dat onder andere denk te kunnen doen heb ik in een eerdere bijdrage al verteld. En verder? Zoals ik ook al eerder schreef: veel plezier maken en toch lekker op de AT rijden waar het kan en mag.

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 10:13 #37 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Goede voornemens 2010
Iedereen de beste wensen, en het allerbeste voor dit jaar  ;)

Die CO2 discussie ga ik mijn vingers niet aan branden met een houtgestookte kachel, 2 Amerikanen en in totaal bijna 18 liter cilinderinhoud voor de deur


:angel:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 10:30 #38 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010

Iedereen de beste wensen, en het allerbeste voor dit jaar  ;)

Die CO2 discussie ga ik mijn vingers niet aan branden met een houtgestookte kachel, 2 Amerikanen en in totaal bijna 18 liter cilinderinhoud voor de deur




:angel:


Weet je zeker dat het geen gallons zijn? >:D

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 12:51 #39 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic Goede voornemens 2010

Weet je zeker dat het geen gallons zijn? >:D


Nope, 5.1, 5.2, 3.6, 2.0 en 0.75  8)

Ok, ok.. ik zat er een liter naast, maar ik heb de grasmaaier en de kettingzaag niet meegerekend  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 jan 2010 13:39 #40 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic Goede voornemens 2010


Nope, 5.1, 5.2, 3.6, 2.0 en 0.75  8)

Ok, ok.. ik zat er een liter naast, maar ik heb de grasmaaier en de kettingzaag niet meegerekend  ;D


zijn de motoren van je grasmaaier en kettingzaag groter dan van je brommer??
dan ben jij die gozer van de the Chainsaw Massacre ? goh, wist niet dat je verhuist was ???

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.239 seconden