Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
The Red Baron schreef : Ik heb Hyperpro veren in de voorvork van mijn Transalp, in de handleiding stond dat de voorpoten 15 mm door de kroonplaat moeten steken.
Misschien een idee en moet dat bij de NC dan ook.
The Red Baron schreef : Ik heb Hyperpro veren in de voorvork van mijn Transalp, in de handleiding stond dat de voorpoten 15 mm door de kroonplaat moeten steken.
Misschien een idee en moet dat bij de NC dan ook.
alain schreef : Deze rubriek bevat nog niet veel info. Mogelijk is dit te wijten aan de weinige problemen waar je als iNCa-eigenaar mee geconfronteerd wordt.
Toch een interessant weetje:
De iNCa750X werd in modeljaar 2021 2cm verlaagd. Ik kreeg hierdoor alvast met 2 problemen te maken.
- De grondspeling van de motor is zeer laag. Carter en olie-aflaatbout vormen het allerlaagste punt. Hoewel de motor zich heel vlot laat sturen op onverharde wegen, is het carter erg kwetsbaar, en lost een carterbescherming maar een deel van het probleem op. Ikzelf heb veel geluk gehad: er is enkel een klein nokje afgebroken. Men weze gewaarschuwd.
- De middenbok van Honda voor een iNCa750X 2021 is identiek als deze van model 2016, waardoor het opbokken van de zware motor (>4cm!) nog lastiger is dan bij de Transalp.
Ik heb beide problemen aangepakt door de achterste link van 13,5 cm te vervangen door een van 12,5cm. Voorlopig werkt dit prima.