heeft er iemand een windscherm van Touratech op z'n CRF1000?

06 apr 2019 19:52 #1 door Canis
Heeft er iemand een windscherm van Touratech op z'n AT geïnstalleerd, en wel in de maat medium?

Zoiets dus (kleur maakt niet uit): shop.touratech.be/windscreen-m-transpare...dventure-sports.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 12:51 #2 door renATus
Geen Touratech scherm, maar mocht je andere merk-schermen uit willen proberen, rijdt eens naar Ravenstein. Mooi adres en kans op slagen is daar zeer groot

www.mdi-online.nl/nl/Contact

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juni 2019 12:57 #3 door Canis
Bedankt voor de tip.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 23:24 #4 door Chris
Ik had de Touratroep medium een maandje in gebruik omdat mijn brommert er zo cool uitzag met dat ruitje. Ik weet het, het is triest, maar midlife crisis dwingt me tot dit soort stupide aankopen. Het is namelijk het slechtste ruitje ooit en hij kost ook nog eens de hoofdprijs.
Mijn oplossing om toch redelijk comfortabel te kunnen rijden is een spoiler te monteren op de originele Honda ruit. Beste oplossing ooit.


Insanity is not as easy as I make it look
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2019 23:30 #5 door Canis
Ik heb het er ondertussen ook al een tijd op hoor. Geen zwart uiteraard maar een helder.
Binnenkort eens het originele terugplaatsen om te zien of er verschil is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 07:49 #6 door Chris
Tot 140 mogelijk om met open vizier te rijden. Met Touratech heb ik dan de complete flora en fauna in mijn helm.

Insanity is not as easy as I make it look
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 10:28 #7 door renATus
Chris, welk spoilerruitje heb jij gemonteerd? Is dit er een met schuifclipjes of moest je een paar gaatjes boren?

Ali heeft veel keus maar ik neig naar een MRA Xcreen spoiler. Daar moet ik dan 4 gaatjes voor in mn scherm boren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2019 14:29 #8 door Chris
Ik heb de MRA vario spoiler, die leek me wat stabieler. Ik heb idd gaatjes geboord, want dat vind ik netter dan zo'n wasknijper constructie.

Insanity is not as easy as I make it look

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2019 11:24 #9 door bassertoon
Ik heb een Puig variable screen spoilerruitje, lijkt wel wat op de MRA. Kan je ook bij MDI proefrijden.

Ik heb proefgereden met een van een collega geleend wasknijper ruitje maar eentje besteld die ik moest boren vanwege het strakkere uiterlijk.
En die "vaste" stond iets lager maar gaf nog minder turbulentie.
Werkt uitstekend voor mijn lengte maar geeft voor iemand anders geen garantie ben ik bang :blink:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2019 15:39 #10 door Pronto
Ik heb nog een MRA Xcreen spoiler liggen nagenoeg nieuw. Ik had deze op het hoge honda scherm zitten. Heb nu al een tijdje een vstream n2059 rij ook met visier open zonder problemen. Als je hem wilt proberen is prima.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2019 19:20 #11 door renATus

Pronto schreef : Ik heb nog een MRA Xcreen spoiler liggen nagenoeg nieuw. Ik had deze op het hoge honda scherm zitten. Heb nu al een tijdje een vstream n2059 rij ook met visier open zonder problemen. Als je hem wilt proberen is prima.


De Xcreen spoiler is in verhouding tot het scherm wel erg groot. Afgelopen weekend heb ik een spoiler met die knijpertjes geprobeerd. Voelt goed maar zoals gezegd ziet dat er niet uit. Ik denk dat het een standaard MRA spoiler wordt en 4 gaatjes boren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 19:39 #12 door renATus
MRA Vario spoiler besteld als kadootje voor onder de Kerstboom. Tja, je moet wat verzinnen hè 😇. Zodra die gemonteerd is volgt de foto en rijverslag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2019 20:46 #13 door Wilco.Cwx
Sinterklaas heeft voor mij een verstelbare en deel demonteerbare givi airflow ruit gevonden
geen idee of het voor mij en mijn meisje werkt ?
na het eerste beurtje in de lente gaan we het proberen
originele ruit of givi airflow
wie gaat er winnen ?
het blijft een persoonlijk dingetje
bevalt de givi airflow mij niet gaat deze in de verkoop en proberen we wat anders als het nodig is ?
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2019 10:00 #14 door Pronto
Ik heb nog een mra spoiler en v-stream N20059. Mocht t.z.t willen testen stuur me maar een berichtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2020 09:35 #15 door renATus

renATus schreef : MRA Vario spoiler besteld als kadootje voor onder de Kerstboom. Tja, je moet wat verzinnen hè 😇. Zodra die gemonteerd is volgt de foto en rijverslag


Ik was jullie nog een antwoordje schuldig. Een hele verbetering. Het was in eerste instantie een verhoogd scherm, maar gezien mijn lengte van 1.76m heb ik het scherm ingekort met 6cm. Nu nagenoeg turbulentievrij. Het is nog een beetje ‘finetunen’ i.c.m. de Batzen


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2020 19:24 #16 door renATus
Zo ziet het er uit in het eggie
.

.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.183 seconden