Aanpassingen gedaan; carterplaat, steps, verstralers

26 apr 2020 10:02 #1 door RENO
De SW-motech caterplaat had ik gespoten maar na een tijdje begon deze kaal te worden in het midden, dus maar laten stralen en poedercoaten. Met het bij SW-m gedownloade sjabloon de rubberblokjes weer op zijn plek gelijmd.
Tevens bij Ali weer wat upgrade aangeschaft. Mijn oude (dure) Poolse 4X-LED’s blijken niet de juiste branduren te halen, hooguit 500 uur en al 1 verrot, dus bij Ali om vervanging gezocht.
Ook de gietstalen pegs wilde ik laten poedercoaten, maar vond bij Ali mooie Alu pegs, compleet met smeedstalen pennen en veren.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2020 11:51 #2 door Wilco.Cwx
Beantwoord door Wilco.Cwx in topic Aanpassingen gedaan; carterplaat, steps, verstralers
Alu pegs
was daar niet iets mee ,dat ze onder druk af knappen ? en vervelend het been vlees beschadigen ?

(hoop dat ik het mis heb :dry: )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2020 12:38 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Aanpassingen gedaan; carterplaat, steps, verstralers
Lampjes en dat soort dingen wil ik nog wel eens bij tante Ali kopen maar met cruciale zaken zoals voetsteunen neem ik geen risico.
Ik heb Pivotpegz. Da's even slikken qua geld maar als je veel offroad rijdt is het het geld méér dan waard.

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2020 13:43 - 26 apr 2020 13:45 #4 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Aanpassingen gedaan; carterplaat, steps, verstralers
Jammer van die mooie ledlampen. Stonden goed op de AT. Welke ga je bij Ali bestellen ?

En welke voetsteunen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 10:27 #5 door Pronto
Wat zegt die leverancier van die verstralers? 500 uur is veelste weinig en als consument heb je binnen Europa recht opnieuw als blijkt dat het product korter mee gaat dan de gangbare levensduur. Ik zou toch een mailtje naar toe sturen want zo als je zelf schrijft ze waren niet goedkoop. Ik zat zelf naar Denali D1 te kijken maar die zijn toch vrij prijzig net zo als de orginele.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 15:51 #6 door RENO
De 4xled zijn al weer 4 jaar oud, de leds had ik niet vaak aan, maar claimen met een led van 4 jaar wordt moeilijk. Zeker als de verzendkosten voor het onderzoek voor eigen rekening zijn, worden de led verstralers van Ali helemaal een no brainer....
€38,- per 2 incl steunen en switch😁 t.o.v. €25 verzendkosten naar Polen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 15:59 #7 door RENO
Foot steps aluminium
s.aliexpress.com/qeeq6zi6
Verstralers LED
s.aliexpress.com/6FBZzuMV
Stuurschakelaar voor div. aan/uit
s.aliexpress.com/3qAZjmqa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 16:09 #8 door RENO
Van de steps heb ik de pinnetjes verwijderd i.v.m. Te grof voor normale motorlaarzen
De stuurschakelaars bedienen de LED verstralers, 1 voor dimstand via diodes en 1 overbrugging voor volle bak licht😱
De schakelaar rechts komt nog een doel voor, daarnaast kan ik op deze steun mooi de GoPro vastzetten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 16:41 #9 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Aanpassingen gedaan; carterplaat, steps, verstralers
Die verstralers zien er heel goed uit zeg !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 18:00 #10 door Ron76
Heb zelf bij wish verstralers gekocht . Soms is het uitproberen . De eerste set was me iets te goedkoop qwa stevigheid en bevestigings mogelijkheden . Dus deze weer doorverkocht. De aparte led ring was wel weer mooi. En drie standen vol aan ,half en stroboscoop.

De andere set was wel veel duurder maar zien er ook in mijn beleving 10x beter uit. Lijken veel op de schijnwerpers die op de tiger geleverd worden . De beschermkapjes zijn niet geweldig

Ik zou de gok ook niet nemen met voetsteunen. Pijnlijke ervaring als ze afbreken .

Jouw lampen zien dr ook mooi uit.

Ronald Holkamp
Africa twin rd 07 2001.
Shadow vlx vt600c 1991.
(Transalp pd 06 1990 verkocht)
(cmx 250 Rebel 1985 (mini bikevoor mij in elk geval) verkocht)
(Intruder vs 750 1991 verkocht)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2020 22:27 #11 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Aanpassingen gedaan; carterplaat, steps, verstralers
Lampen zien er zeker keurig uit en voor het geld hoef je het niet te laten. Kan je bij gelegenheid een foto plaatsen van de lichtopbrengst ?

De voetsteunen vind ik wel een dingetje waar ik voorzichtig mee zou zijn. Bij normaal gebruik en zittend op het zadel verwacht ik geen problemen, maar staand op de steunen bij een offroad ritje hoop ik dat ze heel blijven. 40/50 kg statisch gewicht op één steun is al een hele belasting en als het ook nog klappen op moet vangen dan hoop ik dat het heel blijft. Houd ons aub op de hoogte Rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2020 19:40 #12 door RENO
Bij nader inzien heb ik besloten om de valbeugel-steunen voor de verstralers toch maar niet te gebruiken en
de LED's weer op de oude plek waar de 4XLED zaten te monteren. Wel nieuwe Alu-hoekbeugels gefabriceerd en zwart gespoten.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2020 22:59 #13 door Ron76
Ziet er wel strakker uit zoals je ze nu gemonteerd heb.

Ronald Holkamp
Africa twin rd 07 2001.
Shadow vlx vt600c 1991.
(Transalp pd 06 1990 verkocht)
(cmx 250 Rebel 1985 (mini bikevoor mij in elk geval) verkocht)
(Intruder vs 750 1991 verkocht)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.150 seconden